tirsdag 12. april 2011

Trekant- Sharing is caring

Drag og jeg var sliten og brukte mesteparten av dagen på:



Kom sent på vors og det var pølsevors som vanlig. Kom noen jenter etterhvert, en burgle og en pen jente som var sammen. Og en bompibjørn og ei annen pen jene som var sammen Gikk ut ca klokken 12 og gikk i baren for å bestille to vann da dragonfly var rimelig på snurr. Han tok en slurk, vendte 180 grader rundt og ble borte for kvelden. 

Ved et av bordene satt det ei pen jente med svære pupper. Kaller hun fra nå HB70DD. 
«Kad: Hei. Deg har jeg sett før. Tror du sto på «deltar» på eventen til vorset vi var på»
Det stemte og fikk hele livshistoria om hvorfor hun ikke kom på vorset. Danset litt, og brukte en god tid på jenta. Lyttet mye, lot hun snakke mest og bygget rapport. Gikk nesten for kysset flere ganger for å sjekke hvor jeg hadde hun, rett før munnen trakk jeg meg unna. Merket at hun var litt defensiv på kyss forsøkene. Etter en stund gikk hun plutselig på dansegulvet til venninnen sin uten å si noe. Skjønte faen ikke hva som skjedde så gikk videre jeg også.

Åpnet ei på dansegulvet med et bestemt dansegame, tok tak snurret rundt og dro hun inntil meg. Det hooket med engang så jeg isolert hun ut til røyke verandaen. Etter litt snikk snakk invitert jeg til pølsenach ( ja vanlig pølser din gris, hun virket litt skeptisk, men tok nr og sa jeg skulle gi beskjed.

Møtte på igjen hun ene pene og buruglen frar vorset. Bygde en god del rapport og merket hun pene var gira. Inviterte de på pølsenach og de var ladd. Fløy litt rundt og møtte på igjen hun fra jeg tok nr til fra dansegulvet i stad. Gikk ut igjen for å snakke mer med hun, og hun presiserte nå flere ganger at hun ikke kom til å bli med på pølsenach. Igget det fullsteding, og hun begynte å mase om at hun skulle være wingwoman for meg istedet. Sa jeg ikke var så interessert og inviterte hun til en gåtur i morgen. Men nå fikk jeg vite at hun egentlig hadde type så jeg ikke trengte å sende melding. Gjorde det likevel ( flake)

I ene kroken møtte jeg 2 pene jenter, brukte god tid i settet. Inviterte også de til pølsenach og de var gira. Klokken begynte å nærme seg 3 og nå hadde jeg plutselig to forskjellige venninnegjenger som begge var superladd for pølsenach. Da jeg gikk for å hente jakken traff jeg på HB70dd igjen.
«Kad: Er du på vei hjem?
«HB70dd: Ja må bare vente på venninnene mine som er på do.
Kad: Da venter vi på de så går vi på pølsenach til meg»
Hb70dd: «Okey"

Utifra dassen kom det to av de der ut:


Kjente jeg gruet meg til å møtte gå på nach med to bompier og en deilig jente. Men HB70dd var såpass digg at jeg ga faen, snek meg halveis ut, så de to andre venninnegjengene ikke skulle se jeg dra med noen andre. Merket at HB70dd ikke var 100 prosent hooket, men i jakkekøen skjedde det noe legendarisk. Hun som jobbet der var fra England og begynte å skryte av at jeg så kjekk og burde satset på et yrke som modell. LOL. Hb70dd ble plutselig mer gira og da vi gikk ut døra, gikk jeg inn for kysset og fikk det. Da vi begynte å gå måtte hun ene bompibjørnen hjem fordi hun skulle på tidlig på jobb. ( den egentlig grunnen er nok fordi hun hørte det var 1 km bakke som ventet ). Ble oppriktig glad inni meg  

På vei hjem passet jeg på å dele oppmerksomheten ca 70-30 i favør HB så jeg ikke skulle bli cockblocka noe sykt av bompibjørnen. Prøve å holde chicklogic unna med å balansere på fortauskanter, snakke masse, leke hest og rytter. Hb70dd ble bare og mer gira og på vei oppover klinte vi flere ganger.

Da vi kom fram til den røde drag som jeg kaller kåken, fikset vi litt mat. Plutselig kom dragonfly busende inn døra og et smil gikk om munn da jeg visste han kunne passe på bompibjørnen  Hentet en madrass og en treningsmatte som jeg la i stua til dem, og dro med meg HB70dd på rommet. Begynte å kline litt, før jeg wallslammet og kastet hun ned på senga. Merket hun ble sykt kåt av det. I senga gikk klærne raskt av, og puppene var helt sykt digg. 70 dd uten silikon og ikke henge pupper er nice. Null Lmr, og ble et par runder med sex og litt analsex med spenol som glidemiddel (dog hun var ikke så glad i analen, men faen så digg det var for meg) +1.

Våknet ganske tidlig dagen etter , og HB sov forsatt som en stein naken i senga. Prøvde å vekke hun flere ganger og en utålmodig dragonfly som hadde passet på bompien i natt kjedet seg så han bombadert meg med sms. Inviterte han derfor til å sove med oss. 
Drag:» Sover her litt jeg:
Kad:» Ja slå deg ned.
Nå våknet hun skikkelig, men brydde seg fint lite at dragonfly slo seg ned. Jeg lå i midten og begynte å rota med HB. 
Kad: « Men nå må du kysse med drag.
Og vips klinte dem på brystkassa mi. 
Kad:» Legg deg i midten du da»
Hb:» Men må på do først.

Mens Hb stakk på do holdt drag og jeg på å le oss ihjel, og jeg fikk han til å kle av seg til hun kom tilbake. Da hun kom tilbake, plasserte vi hun i midten og nå lå vi tre stykk naken i senga. Begynte å rote med HB begge begge to, tafse på de digre puppene og jeg prøvde å fingre hun. Men hun var litt skeptisk, og fikk motstand på musa flere ganger mens vi rota.
Kad:» Men nå tar vi sandwich»
Drag og jeg tok hun fra hver vår side og presset hun knall hardt sammen som en sandwich og det ble hun sinnsykt kåt av. Hun stønnet høyt og nå var det plutselig fritt fram på musa. Jeg fingret g punket , mens drag fingret kliten. Hun stønnet høyrere og høyere og herfra kan dere tenke dere resten selv.  Bompibjørn venninna ventet tålmodig i stua mens venninna ble tatt sandwich på :P

 


Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar