onsdag 13. april 2011

Bar til bar runde, edru med nesten bathrompull

FREDAG:
Vanligvis en dårlig utedag i byen. Jeg kjørte edrugaming. Var ute med dragonfly, og to kompiser. Bestemte oss tidlig for å ta bar til bar runde. Første utestedet var det nesten bare gutter og eldre folk, gutta tok en pils mens jeg tok en vann. Hadde faktisk en god del AA og den eneste pene jenta som jeg fikk litt øyekontakt med feiget jeg ut med å åpne. Stakk videre til nytt utested, også her stort sett eldre folk. På bordet siden av kom det 3 jenter i 30 års alderen som slo seg ned. Som vanlig kun en fin, og 2 burugler. ( faen så mye bompibjørner og burugler det er). Måtte kom igang så åpnet hun fine:
Kad:» Hei. Er det lønningspils på gang?
HB:» Nei, vi er bare ute en tur.
Det hooket ikke og etter litt klein prat:
HB:» Du får gå tilbake til vennene dine du og kose deg» 
Crash and burn. Så plutselig en feit diamantring på ene ringefingeren hennes og 3 min senere kom en svær type i dress og begynte å kysse med hun, så tipper det var forlovet.


Stakk videre på nytt utestedet rett siden av. Et høyenergi sted, der hele stedet egentlig bare er et stort dansegulv med sinnsykt høy musikk. Og tror seriøst 90 prosent var gutter. Merket jeg sleit med å matche nivået på stedet. 

Fikk øye på to ganske pene jenter på dansegulvet, mannet meg opp og tok tak i hånda på begge å dro de med meg til der vi satt. Hun ene ble supergira, men mistet litt taket på hun andre og da ble hun igjen. Ingen heldig løsning da de var ute sammen og etter litt måtte hun jeg dro med, gå til venninnen igjen.

Videre til nytt utested. På røykeplassen satt det ei jente med bra kropp alene og røyket.
Kad: « Jeg hater røyk!!»
Hb:» Men det er ikke så lett å slutte» 
Snakket litt rundt den ekle røyken hennes og hva hun drev med:
HB» Kan du vente her til jeg er ferdig med røyken.
Kad:» Ok, hvis du blåser røyken en annen vei og blir med meg på do etterpå»
Som sagt som gjort, etter røyken gikk vi sammen på do. Tenkte å gå rett for bathrompull, men måtte pisse først. Gikk inn på jentedassen med hun, og det var helt tomt på dassen. Gikk inn i hver vår bås og gjorde hvert vårt. Jeg ble ferdig først og med engang hun kom ut og vasket fingrene tok jeg tak i hendene hennes. Gikk rett inn for kysset, og wallslammet hun. Hun ble sykt kåt av det og begynte å bite meg hardt i leppa. Presset hun knallhardt opp etter veggen før jeg tok i hånda hennes og dro hun med inn på en bås. Rett før jeg skulle lokke døra kom det:
«Hbrøyk». «Nei det skjer ikke» Jeg må finne venninnene mine på det andre utestedet»
Gadd ikke å følge etter, tar ikke med meg en røykbombe hjem!

Fant igjen gutta og hele utestedet var rett og slett tomt. Vi gikk i baren og siden han ene kjente bartenderen der fikk vi en gratis drinker. Så da måtte jeg ta en drink å. Etter vi var ferdig der løp vi gjennom hele gågata på vei til nytt utested. På veien så jeg to jenter , satte opp farten med 5 ekstra kilometer og tok dem igjen.
Kad:» Hei. Hvor skal dere?»
Jenter:» Vi skal på xxx. 
Kad: « Det skal vi å»
Slo følge med dem til utestedet og inviterte dem til pølsenach etterpå. Begge jentene var litt eldre. +-30. Da vi kom fram til utestedet var det like glissent med folk der, det satte 1 bord der med 2 jenter og 7-8 gutter. Men til min store overraskelese kom det en søt liten skapning bort.
HB:«Hei. Hvem er du»
Presenterte meg, og mens drag kom å skulle hilse, lurte han på hvor vi kjente hverandre fra:
Kad: « Vi har vært kjærester i 2 år vi, vært litt av og på.
HB:» Ja vi er kjærester. Det burde jo du visst»
Hun hengte seg på rollespillet og etter litt.
HB»: Jeg må på do jeg»
Tok det som et hint på at hun ville jeg skulle være med, men neida:
HB:» Du blir her.
Reåpnet en stund etter hun var ferdig på do. Men tror hun nesten var edru og følte ikke det hooket helt sykt. Jeg og kompisene slo oss ned på et bord med de jentene jeg åpnet på gata, fant ut at det hadde unger og var 30+. Etter litt kjedelig snikk snakk med mødrene,tok vi en ny springmarsj til et annet utested, et sted for sære mennesker. Ikke helt min plass.

Åpnet et sett med 2 jenter, fant raskt ut at det var lesper og var sammen.



Små løp videre innover utestedet og traff på et mixedsett med 4 gutter og 2 jenter. Fikk etterhvert hun ene med på kort, så drag, jeg og hun spilte idiot der inne. Og vi klarte å tape!!

Klokken var nesten 3, så inviterte til nach til han ene kompisen som bor rett borti gata. Hun ville være med, men måtte ha med venninnene og han ene fyren. Vi gikk sammen bortover prøvde å snakke masse piss, balansere på steiner osv. Men han gutten som var med var en cockblock av dimensjoner, og det visste seg at de var 17 år med falsk leg hele gjengen. Dragonfly kom løpende etter med nøkken (sa han iallfall), men da vi kom fram til huset hadde vi såklart ikke nøkkel. Og etter å prøvd å satt igjen han stygge fyren da vi skulle kjøre taxi til den røde drage, endte det med at jentene ble skeptisk og ville gå hjem. Fjortisser med særmusikk smak!!


Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar