torsdag 2. juni 2011

Firkant:)


Hadde akkurat kom hjem fra Hangover 2 var trøtt, sliten og klar for senga. Mens jeg sjekket facebook tikket det inn en sms fra ei jente jeg møtte på byen for ca 1,5 måned siden. Vi hadde spilt idiot, og jeg prøvde å dra hun og venninnene med på nachspiel, men på grunn av fulle folk og diverse nøkler endte det hele med at vi aldri kom oss på nachspiel. Det var ganske dårlig stemning da jeg hadde lovd nachspiel og ikke hadde nøkler til leiligheten. Vi skiltes lag den kvelden med å skjelle hverandre litt ut, jeg var derfor ganske overrasket over at jeg fikk melding av akkurat hun.

I Sms`n lurte hun på om jeg var klar for revansje på idiot i kveld. Jeg var litt skeptisk, var egentlig mest klar for senga. Men sa likevel at jeg var med en kompis for å holde alle muligheter åpne. Da denne Sms tikket inn: «Sitter på xxx og tar noen øl med en venninne, er dere interessert til å finne på noe morsomt i kveld?:)» klarte jeg ikke å dy meg lenger. Jeg ringte en kompis som er en kåtjævel, men ikke noe pua fyr. Sa han planene og sa at dette var en god firkant mulighet, og at vi skulle gå inn for å få oss firkant. Var rimelig sikker på at jeg måtte gjøre mye av jobben for å ro i land en eventuell firkant.

En halvtime og litt planlegging med kompisen min var vi på utestedet. Var litt spent på hvordan hun venninnen var, men hun var ennå diggere enn hun jeg opprinnelig fikk melding av. Vi hilste på jentene, snakket litt før vi bestilt oss en alkoholfri øl. Etter mye fyll og fanteri i april og starten på mai kjører jeg stort sett 100 prosent edru nå, litt jævlig de første par gangene etter å ha drukket hver fest en stund. Men så er det ikke noe forskjell lenger, wallslammingen, grisepraten og alle drøye tingene er på plass ;) Men nok om det...

Vi hadde en god tone rundt bordet,og det ble etterhvert en diskusjon om verdensproblemer. Det var guttene mot jentene, der alle fikk et innlegg på 30 sek og utifra det skulle vi dømme hvem som hadde best argumenter. Taperparet måtte kjøpe øl til resten. Diskusjonen ble ganske høylytt og nerdete etterhvert og jeg var mest gira på å dra det inn på noe noe gøy, ala sex ;) Men likevel var det ganske mye seksuell spenning mellom oss fordi jeg alltid passet på å gi mye fuckeys, flørtete blikk o.l. Men jeg var rimelig gira på få tema bort fra verdensproblemer så jeg fyrte opp» jeg har aldri». Det første spørsmålet kom fra meg og det dreide seg selvfølgelig om sex, og deretter rullet ballen videre på sex. Det var gjort ganske mye drøye ting rundt bordet, og vi fant ut at hun ene tente veldig på gruppesex mens hun andre ikke gjorde det i det hele tatt. Etter mye grisespørsmål om analsex, hva de tente på,binding, sex på freaky plasser osv var det eneste ingen hadde gjort rundt bordet var å spille klespoker på nachspiel. Så det måtte vi selvfølgelig prøve i kveld ;)

 

Etter litt mer «jeg har aldri» gikk turen til kompisen min og det gikk rett på klespokeren. Men han bor i et kollektiv så vi måtte være stille, ikke veldig lett på en hypa gjeng klokken 2 på natta. Vi spilte litt klespoker og vi gutta spilte jævlig dårlig og klarte å havne med minst klær. For å ikke bråke mer stakk vi på rommet til han ene i kollektivet der, han var på byen selv så vi hadde litt tid på rommet hans. I senga hans ble alle strippet naken og ting begynte å bygge seg opp. Men plutselig fikk vi høre han vi lå i senga til var på vei hjem så da måtte vi stikke på rommet til kompisen min istedet. Han bodde midt i mellom to rom så vi måtte være ennå mer stille, folk var ikke særlig gira på et seksuelt nachspiel midt i eksamensperioden ;)

I den lille 120 senga hans var vi allerede naken så nå kunne vi ikke spille om klær lenger. Nå spilte vi at high card vant og vinneren skulle bestemme hva som skulle skje. Da ble det såklart at alle måtte rote med alle, jeg måtte rote med kompisen min klissnaken, jentene måtte rote, tafsing og diverese. Jeg fikk jentene til å legge seg så vi lå jente,gutt, jente, gutt. Helt bevist så ikke jentene skulle kommunisere fritt seg i mellom. Så utviklet det seg til drøyere ting som fingering, runking, og litt små knulling, deretter bytte partnerer ;) Samtidig begynte kollektivboerne å bli lynforbanna, spesielt han ene. Kanskje forstålig da vi hadde prøvd å starte en liten orgy i senga hans og samtidig stukket av med alle putene;) Etter diverse mas om at han skulle ha igjen puta si falt den seksuelle spenningen litt og ting gikk tilbake high card bestemmer. Da jeg vant foreslå jeg en onaniring, der alle skulle onanere alle i ring ( jeg skulle seff ikke runke kompisen min og motsatt) begynte hun ene å få litt kaldeføtter. Samtidig sto de andre kollektivboerne forbannet utenfor og ville ha slutt på «nachspielet» vårt. Det hjalp ikke akkurat på, så hun ene fikk overtalt venninnen sin til å å skjønne at klokken var mye,og de måtte tenkte på å dra hjem. Og da kompisen min urutinert som han er klarte å slenge ut av seg denne kommentaren: « Vi får vel ta kvelden da» var det slutt. Det ble bråstopp på moroa og jeg som hadde store planer om lag tog, tårn med jentene oppå hverandre og andre festlige ting :) Før de gikk passet jeg på å ta nr til hun villeste og å planla å avslutte en annen gang ;)

5 kommentarer:

  1. Konge lesing kjører samme drøye stil som meg, hvor i landet sarger dere?

    SvarSlett
  2. Leverer som altid.

    I WANT MOAR!!!

    SvarSlett
  3. Til Anonym 4 juni: Send oss en mail så skal du få vite hvor vi holder til..

    Anonym 7 juni: Bra du liker bloggen vår, håper du lærer litt også :)

    SvarSlett
  4. Nonner i kloster langt nord i slettene i Mongolia har seg oftere enn dere, latterlig å lage blogg for å skryte av at dere har dere en gang per måned, credz.

    SvarSlett
  5. skjer med at dere har st0ppet helt opp med blogginga?..

    Gifta dere?

    SvarSlett