torsdag 24. februar 2011

LR. Beach Party

Mål for kvelden: Være lenger i settene, jobbe med subkommunikasjon.

Kvelden startet med pølsevors med noen kompiser, men generelt god stemning og mye røverhistorier. På utestedet vi skulle på var det beach party, så det var en sommerlig outfit på folket. Etter å scanna eventen på facebook var vi overbevist om at det kom til å bli mye folk, så vi dro ut forholdsvis tidlig. Da vi ankom utestedet hadde vi tatt grundig feil, det var maks 10 personer inne i lokalet.



Etter å sittet ved et bord sammen med kompisene og den eneste ukjente personen jeg hadde snakket med var en full engelsk fyr, hadde staten dalt en god del. Men det begynte å strømme på med mennesker, så det var bare å kaste seg ut i det. Ved baren sto det ei søt jente å skulle bestille drikke:
Kad:" Første mann til å få kontakt med bartenderen"
HB:" Haha.. greit. Men kommer den kvinnelige bartenderen taper jo jeg"
Det hooka greit. Da hun endelig fikk bestilt måtte hun gå til et annet sted ved baren ( stor uoversiktlig bar) for å betale så hun ble borte.

På andre siden av meg i baren hadde det kommet ei jente med blondt hår, og store pupper. Kaller hun fra nå HBtits. Åpnet med å spørre om noe så simpelt som hva hun anbefalte i barkartet og fikk vi en ganske god connection. Men følte ikke det hooka skikkelig med engang, men siden jeg skulle presse meg selv til å være lenger i settene var det bare å kjøre på. HBtits og venninne gjengen slo seg ned rett ved bordet til kompisene og meg, så jeg tok hilserunden på hele venninnegjengene. Men i motsetning til tidligere hilserunder på flere jenter samtidig, klarte jeg å huske alle navnene og det imponerte jentene.

HBtits og jeg kom i et rollepsill om at vi skulle stifte familie, ha fem unger og hund. Passet på å kjøre en god del kino. Busta hun flere ganger for å bare tenke på sex og merket at hun ble mer gira. Måtte en tur på dass så ba hun passe på kompisene mine i mens.


På vei tilbake gikk jeg forbi ei jente i en kort sommerkjole og den utringningen. Klarte ikke å dy meg så måtte åpne, HBtits hadde likevel godt av å vente litt.
Kad:"Hei. Hvem er du?"
Hun presenterte seg, men samtidig skulle venninnene videre, hun valgte likevel å stå igjen med meg. Vi fant noen sitteplasser, jeg dro fram den berømte mikrofonen:
Kad:" Da en gutt og jente møtes er det noen spørsmål som må av banen, " late som jeg har en mikrofon i hånda. Tok de klassiske spørsmålene som "hvor bor du", "hvem er du ute med" osv. Hun synes det var ganske morsomt og sa samtidig:
HB"" Du er den mest frempå gutten jeg har møtt"
Valgte å tolke det som et kompliment :P

Etter mikrofonrunden snakket vi om ganske normale ting, men samtidig ga jeg poeng for ting jeg likte og minus poeng for ting jeg ikke likte.
Kad:" Den får du 10 poeng for" High five
Kad:" Den får du 5 minus for"
Hun begynte å snakke om at hun akkurat hadde fått B på en eksamen og var veldig fornøyd med det. Roste med high five. Hun sa også at hun ikke var så smart på skolen, men var veldig sosialt smart. Hun kvalifiserte seg for meg :)
Kad:" Men da må vi teste ut hvor smart du er, vi må ta 5 spørsmålsleken"
HB:" Hvorfor skal du vite hvor smart jeg? Hvem har fått deg til å gjøre det?"
HB freaket helt og begynte å beskylde meg for at jeg skulle drite hun ut. Prøvde å forklare at det bare bare var en morsom lek og bare var for gøy. Men hun hadde tydeligvis noen problemer når det gjaldt hennes egen intelligens, den var iallfall ikke høy! Etter å prøvd å få hun til å forstå at det bare var for gøy, uten suksess, fant jeg raskt ut at det ikke var noe dame på spare på. Så jeg stakk.


Staten gikk fra høy til lav rimelig raskt så gikk tilbake til kompisene mine for trøst. HBtits passet forsatt på kompisene mine og etter litt prat med hun gikk staten tilbake til normalt nivå:) Følte forsatt ikke jeg hadde HBtits i mine hule hånd, og etter jeg hadde brukt litt tid i settet, spant jeg videre rundt.

Etter jeg hadde snakket med ei sykt kul dame om sjekking ( hadde dessverre type), truffet på en FB som nesten voldtok meg, kjørt noen swing triks på danegulvet, traff jeg på ei jente jeg hadde åpnet fra før. Vi hadde en dirty dans,  jeg hadde foten min mellom beina hennes, plassert hånda henne på lille kad. Tenkte det her var bankers så isolerte hun:
Kad:" Kom jeg må vise deg noe" Tok hånda og tok hun med til noen sitteplasser.
Da vi kom ditt begynte det noe logisk å slå inn og hun MÅTTE finne venninna si. Samtidig kom HBtits forbi og begynte vinke meg over. Ga hun tegn på at jeg kom om to minutter. Ditcha hun fra dansegulvet og fant igjen HBtits. Vi danset litt og etter dansen isolerte jeg hun. Da kom kveldens høydepunkt for bra wingman.

Kompis: " Stikker hjem jeg nå"
Kad:" Vi skal jo på nach" ga han lurt blikk å så på HBtis
Kompis: Ja selvfølgelig skal vi det. Vi stikker nå da"
Kad:" Greit det" Skal du være med på nach?
HBtits:" JAA"

Vi praia en taxi og satte kursen hjemover. Da vi kom hjem hoppa HBtits og jeg ut, mens kompisen min stakk hjem. Etter en matbit tok jeg med HBtits på rommet og slengte hun hardt ned på senga. La meg oppå og begynte å rote, møte null motstand. Klærne falt raskt,fingret hun først til klitoris orgasme, før jeg begynte på g punktet, samtidig som jeg maserte nedsiden av magen. Hun elsket det, stønnet høyere og høyere, hun ville ha det hardere og hardere. Pang og hun sprutet ut over hele hånda og dyna mi. Jeg hadde akkurat opplevd min første sprut orgamse hos ei jente:)
Etter å fjerna den våte dyna sugde hun meg før hun prøvde å sette seg oppå lille kad
Kad:" Nei. Ikke uten kondom"
Smelte på en kondom og knulle hun hardt. Hun elska det litt røft og hardt, spanket hun og tok lette kvelertak.



Siden det var umulig å sove da vi kranglet om ei dyne,( den andre var full av kvinnelig ejakulasjon) ble det to runder til med røff sex utover natta. Den tredje gangen begynte det å bli lyst ute, jeg fingret hun igjen på g punktet med de berømte " trommestikkene". Merket at hun begynte å digge det i overkant mye, så orket ikke å ha hele senga våt. Hun satte seg oppå meg igjen og red meg knall hardt, forsatte å spanke hun. Pang sa det igjen og jeg fikk kvinnelig ejakulasjon utover hele magen og senga ble kliss våt. La meg i det tørre hjørnet og fikk hun til å suge meg til jeg kom i munnen hennes. Nå var senga våt, sa god natt og gikk å la meg i senga til han jeg bor med istedet.

+1
Kadlige

8 kommentarer:

  1. Hoho! nice one!
    Men et lite tips, du kvalifiserte deg til HENNE ved å si det var en lek, dermed sank verdien din hos henne s. Heller si at vis hun skal være en syk grinebiter kan du gå å snakke med de gutta over der, også peke på de som er chodes. Med engang DU begynner og kvalifisere deg til henne har du tapt.
    Brant meg selv idag ved å ha verdi til en jente som mente jeg var tiltrukket av henne, mens jeg sa at jeg var nysgjerrig.
    Svar fra henne: Ouch
    Svar fra meg: Noen som har veldig høye tanker om seg selv her. And i like it! viktig og være ambisiøs.
    Allerede nå angret jeg på det, for dette var ei utrolig pen dame, høy status, UTROLIG selvsikker og smart, akkurat den typen jeg liker.

    Liker at du tørr og åpne sets så fryktløst, sliter enda med å åpne om jeg ikke er i humør eller "state."

    Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Er litt ueing i det du sier om jeg kvalifiserer meg for henne med å si at er en lek... Det gjør bare at det blir mindre "formelt", og det er en leken tone over det hele .Liker å holde en leken tone ( er forsatt 14 år i hodet:P) og er jenta uten humor er det sjelden noe å spare på, i mine øyne.

    SvarSlett
  3. Helt Enig med deg KadZ!!! Oppdater bloggen oftere da.

    SvarSlett
  4. Hey Kad! Har aldri tenkt så mye over sjekking osv, da spesielt da jeg drar på byen. Etter å ha lest innepå bloggen din er det mye ting jeg tenker på når jeg drikker, som jeg ellers aldri gjorde.

    Et lite eksempel fra lørdagen.
    Bruk av Wingman. Jeg fikk en kompis til å være wingman for meg. Ideen kom i bunn og grunn med mye latter og moro på vorset. At vi skulle kjøre på wingman og annet for å sjekke damer. Vi var på lokalfest. Vi fant raskt ei søt jente som ble target. Kompisen min gikk bort først og god snakka litt med target. Jeg kom bort senere og hun var allerede solgt. Vi fyrte på med masse jug som hun virkelig kjøpte. Brått var jeg medisinstudent og ferdig tannlege om 1 år. Ikke værst ;) Hun havna raskt på fange mitt og vi hadde det drit moro (wingman var også der - vi holdte også på å le oss i hjel når ho titta vekk!). Senere fikk jeg nr hennes og vi rota. Det var også muligheter for nach, men jeg kom meg aldri fra festen, da ho tok kontakt per sms.

    Måtte bare dele dette med deg. Uten denne bloggen, som jeg tilfeldigvis har bookmarklista, hadde nok ikke dette skjedd.

    EDIT: Kjedelig at vi jugde, da det mest sannsynlig ikke blir noe mer kontakt med den dama, når hun finner ut at alt var bare jug. Uansett var det artig :p

    SvarSlett
  5. Artig å høre at du liker bloggen vår. Bare å stå på å jobbe.. Men et lite tips, du går bort til ei jente for å sjekke om hun er bra nok for deg og ikke motsatt. Jeg personlig var litt som deg før, prøvde å imponere dama mest mulig. Nå går jeg bort til jenter for å sjekke om de bra nok for MEG, og går ikke bort for å imponere og skryte. Kan i stedet f.eks si at jeg er Viggo venneløs og helt uten selvtillit med et smil om munn. Jenter liker ikke gutter som skryter og skal imponere mest mulig.

    Kadlige

    SvarSlett
  6. Stemmer nok det du sier, men funka nå da ;)

    SvarSlett
  7. Du fikk rota litt, det er bra. Men hadde du ikke jugd hadde du hatt gode muligheter for day 2 med påfølgende mer moro :P

    Kad

    SvarSlett
  8. Kad,når skal du poste ny innleg.
    Hilsæn en avhengig dude av bloggen din;)

    SvarSlett