fredag 18. februar 2011

FR-: Isoler for faen!

Der satt hun, en søt jente for seg selv i en hel sofa på utestedet. Et perfekt target. Jeg gikk bort og satte meg ved siden av henne.

Drag: “Hei! Deg har jeg ikke hilst på! Hva heter du?”
Target: “Hei! Kristine heter jeg!”

Vi var i gang. Hun lurte på hva jeg drev med, og jeg kjørte den klassiske linjen:

“Jeg kjører sykkeldrosje her i by’n. Du har da prøvd den?”

Hun ble nysgjerrig, og spurte ytterligere. Selv utdanna hun seg som fengselsbetjent(!!).

Drag: “Du må være sterk da. Du banker sikkert meg!” sa jeg mens jeg lett og ledig slo henne i skulderen.
Target: “Hehe.. Se ikke bort ifra det!”
Drag: “Se på de gutta der. Hvem ser mest skummel ut og hører mest hjemme i fengsel?”

Hun lo, og pekte på en av de.


Rapporten begynte å bli god, og vi tulla videre. I mellomtiden hadde “båsen” vi satt i fylt seg opp med andre folk, deriblant med noen det virka som hun kjente.

Jeg eskalerte videre:

Drag: “Så, er du singel og trives eller?”
Target: “Hehe, ja. Jeg er det. Er du?”

Hun skjønte nok nå intensjonen min, og avviste meg ikke siden hun svarte på spørsmålet samtidig som hun spurte meg om det samme.

Mens jeg satt der i “båsen” og konsentrerte meg om target var det flere jenter som ville prøve å få oppmerksomheten min (rart det der, hvor populær du blir når du første prater med ei anna dame). Ei jente ved siden av begynte å snakke med meg, mens en annen rett og slett dro meg i armen og ville ha meg med på dansegulvet. Jeg følte meg som en maskin og staten var skyhøy! Men jeg fulgte ikke etter jenta som dro i meg. Jeg var for opptatt med mitt allerede valgte target som satt og dultet borti meg for å vinne oppmerksomheten min tilbake.

Jeg bestemte meg for å prøve å gå for kiss close ved å teste ut noen lines jeg hadde lært meg et par dager før:

Drag:   “Er du eventyrlysten?”
Target: “Hehe, ja!”
Drag:   “Liker du å kline?”
Target: “Hmmm… Ja!” (måtte tenke seg litt om).
Drag: “Skal vi kline?
Target: “Ok!”


Jeg lente meg over og gikk for kysset. Men like før de siste centimeterne satte hun kinnet til. Situasjonen ble klein, og hun snudde seg mot en fyr hun tydeligvis kjente.

Target: “Chris, du må redde meg fra den fyr’n her!”

Jeg tenkte: “WTF!!!! Jeg har da ikke kalibrert så dårlig!”

Alt hadde nådd nye høyder av kleinhet, og jeg følte meg stempla som en innpåsliten tulling. Derfor gjorde jeg det jeg følte var det eneste riktige for situasjonen; jeg reiste meg, tok halen mellom beina og gikk.

Etterpå slo det meg: Faen, jeg isolerte ikke!




Dritsur og med en state som hadde stupt i fritt fall, trøsta jeg meg med at dette var riktig konklusjon for at alt gikk galt.


Hva tror dere, er isolering viktig?

Dragonfly

3 kommentarer:

  1. Ouch, Men det som ikke dreper deg gjør det sterkere! Viktig og bare se på feilene i ettertid. Isolering er ikke bare og få henne bort fra settet, ryggen til er faktisk mer en nok for å gå for kysset, følg med øynene hennes, ser hun på sine egne lepper er det bare og få for kysset da. Typisk tegn på at hun VIL at du skal kysse henne.

    SvarSlett
  2. Hun ville nok ikke virke slutty ved å kysse med en ukjent gutt foran vennene hennes :)

    SvarSlett
  3. Det er det jeg også liker å tro! :)

    SvarSlett