søndag 13. februar 2011

FR. Edru, luremus



Venue: xxx
Wings: Utadvent kompis
Outfit: Mørke Jeans, vest og hvit skjorte

Mål for kvelden: Åpne mange sett, prøve å eskalere kjappere, jobbe med sub kommunikasjon, pushe comfortsonen edru.





Jeg åpnet mange sett så her kommer et sammendrag av noen sett som gikk bra og noen som gikk dårlig.


Kvelden startet med vors hos meg sammen med to kompiser. Han ene er svært utadvent og positiv fyr, klarer alltid å se det positive i alle situasjoner, en herlig fyr å henge med. Han andre var med som sjåfør og er helt på den andre siden av skalaen, sjenert, sier lite og drar lite/ingen damer. Jeg skulle være edru så jeg  pimpa cola og kaffe.


Utover kvelden fikk vi over ei jente med en deilig kropp, tynn med bra former. Kompisen og jeg ønsket hun velkommen med en stor bamseklem hver, hylet og skrek, og passet på at hun følte seg skikkelig velkommen. Vi spilte idiot som drikkelek og etter hun hadde fått i seg litt alkohol , fyrte jeg opp flasketuten peker på. Det startet forsiktig med "den flasketuten peker på må kyssen han ene i panna", det ble videre at kompisen og jeg skulle kysse med hun jenta, kline med hun jenta, og til mine store overraskelse var hun veldig med på moroa. Tilslutt fikk jeg det ærefulle oppdraget å gjøre hun kåt. Jeg startet med å kysse hun på munn, tok hele runden nedover med halsen og skulder, maserte puppene og gnidde musa hennes utapå buksa. Herregud så kåt JEG ble :)





Etter leken dro vi på byen, hun jenta ble raskt borte for oss, og inne på utestedet var det lite folk ennå. Men rett bak oss kom det et 5 sett med pene jenter. Jeg mannet meg opp, sa til kompisen min at de MÅTTE vi snakke med og litt sjokkert sto han der å så på at jeg åpnet alle 5 jentene:
Kad: " Hei. Dere har jeg ikke hilst på. Hvem er dere?
Så jeg tok hele runden å håndhilste på alle:
Kad: " Kadlige heter jeg" med skikkelig øyekontakt på alle.
De sa alle navnene sine,( det gikk rett inn i det ene øret og ut det andre, vanskelig å huske så mange navn i en litt stressende situasjon) og de inviterte meg til å sette meg ned. Jeg ble raskt midtpunktet der jeg førte samtalen for hele gruppa, så jeg ropte at kompisen min måtte komme, roste han som en bra fyr, spøkte litt rundt lego kjedet hans, sa at han var lego mannen osv. Jentene tok spøkene mine og hang seg på.





Jeg fattet raskt target mitt, ei skikkelig pen jente, lyst hår, kritthvite tenner med et fantastisk smil, en sinnsykt tight og deilig kropp, classy og litt sexy kledd.  Helt etter min smak. Vi hadde en leken tone, jeg sa jeg var sykkeldråsje i byen, at det var en god business og jeg hadde fått mitt eget blinkende taxiskilte frampå sykkelen. Den vanlige reaksjonen på den er;" haha.. Særlig den har jeg aldri sett før". Men denne dama slo tilbake og sa jeg heller burde satse på sparkdråsje, og siden hun var markedsøkonom hadde hun studert og kommet fram til at det var mer lønnsomt. Smart, fin og slår tilbake på spøkene min, jeg var solgt!!


 Vi forsatte å diskutere lekne teamer, jeg mistolket en del hva hun sa bevist, busta hun for å bare tenke på sex og samtidig ga jeg fuckeys , tok trekant blikket og viste at jeg ville kysse hun. Jeg fikk noen lure blikk tilbake, men hun viket blikket rett før jeg kunne gått inn for kysset, så jeg ble veldig usikker på hvor jeg hadde hun. Etter en diskusjon og et veddemål om hvem som skulle være sjef i det nye selskapet vårt, som hun tapte, måtte hun spandere øl,jeg ble sjef og hun kaffekoker :) ( Siden jeg er edru bør jeg finne noe annet å vedde om enn øl og drinker, sipper jo bare av de uansett.) 
  


Etter hun hadde spandert øl, begynte teamene å dø litt ut så jeg tenkte å stikke og heller hooke opp igjen etterpå:
Kad: " Men få nr ditt så prates vi senere" ( credz hunk)
Hun smilte og trykte inn nr sitt. Tenkte å gå for kysset, men fikk litt mixedsignaler så backet ut.


Etter å åpnet noen sett og fått ganske bra respons, bestemte jeg meg at for at jeg skulle pushe comfortsona og dra meg ut på dansegulvet edru. På dansegulvet møtte jeg  på  jentegjengen og target fra i stad, vi danset litt close, kjørte på med kino, og jeg tenkte at jeg skulle ha baller å dra hun av dansegulvet, isolere og kissclose. Men fikk forsatt litt blandede signaler så turte ikke å manne meg opp. Etter å møtt på noen halvkjente jenter på dansegulvet som nærmest overfalt meg, stakk target mitt fra dansegulvet sammen med venninnene. Faen, nå eskalerte jeg for sent!





Etter noen flere sett og et par runder til på dansegulvet så jeg target rett foran meg. Jeg gikk bort, holdt hendene foran øynene hennes så hun måtte gjette hvem jeg var. Da hun fant ut at det var meg fikk jeg en god klem. Så nå var det ingen vei tilbake:
Kad: " Kom, jeg må vise deg noe" og dro hun med meg
HB:" Nei. Kan du ikke heller vise meg hvor toalettet er.
Greit nok, så jeg tok hånda hennes og gikk bort til toalettene. Da vi kom ditt sto venninnene i døra og hun slapp hånda og gikk rett bort til dem. Her var det kjørt, kom fram til at grunnen til ho ikke var gira var at jeg hadde eskalert for sent og drete meg ut.


På vei bort fra toalettet fikk jeg intens øyekontakt med ei sjarmerende jente, men ikke i nærheten av utseende til hun forrige.
Kad:" Hei. Hvem er du"?
HB:" Hei. Mari. Hva heter du?"
Kad:" Kadlige heter jeg.
Plutselig dukket venninnen til target fra i stad opp:
" Hun, Line ( jeg hadde glemt navnet, lol) er forlovet med en pilot, og de skal snart gifte seg. Så du bør heller prøve deg på hun der" De hadde tydeligvis hatt en jenteprat på doen, og følte litt synd på stakkars meg. Jeg fikk iallfall en grunn til at jeg ikke fikk mer napp enn det jeg gjorde.


Dama jeg snakket med brydde seg lite om det,og jeg ga fuckeys og gikk for kysset. Men fikk kinnet til. Kysset hun på kinnet, og pekte på kinnet mitt. Hun ville ikke. Men jeg ga blaffen og forsatt å prate om dialekten hennes, sa den var ganske søt. Hun ble mer gira, og jeg bestemte meg for å ta en take away.
Kad." Vi snakkes etterpå da"  gi fuckeys. 
Tenkte at jeg heller fikk hooke opp med hun senere hvis det ikke ble noe bedre.


Ved baren møtte jeg på ei jente jeg absolutt ikke ville møte, en FB som hadde sendt flere meldinger og ringt for å spørre om jeg skulle ut. Jeg hadde bestemt meg for at kvelden var tid for nye erobringer og jeg ikke bruke den på FB. Men hun var supergira, hang over meg, og hun ble skikkelig sur da jeg at vi snakkes i morgen i stedet. Jeg fikk noen sure meldinger etterpå om at jeg bare kunne drite i å ringe i morgen osv. Noen gode tips til å takle FB på byen?


Etter en slitsom runde med FB møtte jeg på ei ganske pen jente, store pupper og bra kropp. Vi fikk øyekontakt jeg smilte og åpnet
Kad:"Hei. Har du det gøy"
HB:" Ja. Jeg har det kjempe gøy, har du?"
Kad: " Nei jeg har det kjedelig. ( surt smilefjes). Neida jeg har det super gøy" Stort smil
HB: " hehe så bra."
Kad:" Kom jeg må vise deg noe"
Tok hånda og isolert til noen sitteplasser.







Kad:" Men jeg vet ikke hva du heter ennå?"
HB:" Caroline. Hva heter du?"
Kad: " Kadlige, heter jeg. Ga fuckeys, gikk for kysset og fikk det.
Kad:" Men få nr ditt så prates vi senere" Fikk nr og gikk. 


Plutselig kom det ei lita søt jente med mørkt hør og tok tak i meg, det var ei jeg hadde fått øyekontakt med tidlig på kvelden
HB: "Skal vi danse?"
Kad: " Ja det skal vi." 
Hun tok faktisk hånda mi og dro meg på dansegulvet. 
HB: " Hvor er du fra? Har ikke sett deg her før"
Kad: " Jeg bor i byen"
HB:" Det tror jeg ikke noe på. Får jeg har aldri sett så kjekke gutter her før."
Hun plasserte foten min mellom beina hennes og gnukket seg inntil låret mitt. Vi danset dirty i et par minutter.
Kad:" Kom jeg må vise deg noe"
Fant noen sitteplasser og fant ut at vi bodde rett siden av hverandre og vi derfor måtte ta følge hjem.
Kad: " Men få nr ditt så ringer jeg deg etterpå så tar vi følge opp"
Fikk nr og jeg gikk for kysset.
HB: " Det får holde med nr i denne omgang med et lurt smil"
Kad:" Vi snakkes etterpå da" lurt smil tilbake





Åpnet noen flere sett helt på tampen, tok rolig dansen med ei søt jente, endte med at begge lærte hverandre hver vår klappelek, men klarte ikke å hooke skikkelig. Da jeg kom ut tok jeg ringerunden til noen av nr jeg fikk, men null svar. Så dro på meg hetta og løp litt forbanna hjem fordi jeg ikke klarte +1.




Siden jeg er en glad person så begynner vi med det positive i løpet av kvelden.
- klarte målet med å åpne mange sett, har lite frykt for å åpne lenger, selv edru. åpnet sikkert mellom 10-20 sett
- klarte å pushe comfortsona med å være på dansegulvet edru, selv om jeg ikke følte meg helt komfortabel
- får til å eskalere kjapt på middels pene jenter, 
- blitt bedre på sub kommunikasjon, men forsatt MYE å jobbe med.
-fikk nr til ei skikkelig pen jente som var forlovet med en pilot :)
- hadde et lekent vorspiel 
- hadde tre-fire jenter som var veldig ladd som jeg kunne tatt med hjem for +1
- siden begynte med dette for 2 måneder siden og det er andre gangen jeg er ute edru så er det ok resultater
- Blitt mer kresen. Kvaliteten på jentene rundt meg er bra


Negative ting
- Er for utålmodig i settene. Har jeg fått en bekreftelse på at "hun har jeg" tar jeg nr og går. Skal alltid prøve å få noe bedre. Ende som oftest med ingen ting
- sliter med å eskalere kjapt på de skikkelig pene jentene, blir litt for snill
- blir litt for mange runder rundt der jeg går for å finne sett. 
- ble litt for desperat på slutten. Ble litt bitchen til jentene og klarte ikke å være så dominant.
- blitt litt for kresen.  Er aldri helt fornøyd
-  har for dårlig dansegame. Må være ennå mer bestemt på dansegulvet og gå for det jeg vil ha på en bestemt måte


Kommentar?


Kadlige 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar