torsdag 3. februar 2011

Feltrapport – En kveld med stigende kurve /

Venue: Circus, Down Town
Wings: Ingen
Outfit: Jeans.
Mørk, tynn og tight trøye.

Kvelden etter cockblock-attacket var kommet. Det kunne bare gå oppover. Jeg pluss kompisgjengen på fem stakk først på Circus, en “vorspiel”-bar folk tar en øl på før de går videre til utestedet. Det var tidlig på kveld, og jeg kjente at staten var alt for dårlig. Jeg måtte bare kaste meg ut i det for å komme i gang:

Jeg så et jente-set på to som satt for seg selv og nippa av pilsen sin. Jeg manna meg opp, kjente hjertet begynte å slå litt fortere enn normalt, og gikk bort.

Drag: “Hei! Dere har jeg ikke hilst på. Hvem er dere?”

De presenterte seg, og jeg prøvde å holde øyekontakten mens jeg sa; “Hyggelig! Dragonfly heter jeg.” Jeg var alt for stressa og presterte å avbryte hun siste mens hun sa navnet sitt. BUMMER! Småprata litt om hvor de skulle, før jeg stakk og sa at det var hyggelig å hilse på dem. Dette var overhodet ikke noe suksess, men jeg var i gang.



Forflytta skrotten videre til Down Town. Ble sittende i en krok med gutta og drikke litt. Skjønte fort at dette ikke var noe blivende sted skulle det bli noe action, så dro med meg den jeg anser som mest oppegående som wing ut i landskapet. Herja litt på dansegulvet, men synes dette generelt er et vanskelig sted å sjekke, så stakk fort videre. Så et mulig target stående for seg selv ved et lite bord ved baren. Jeg gikk bort og åpnet:

“Hei! Har du det gøy?”
Dame: “Jada! Jeg står og venter på to venninner.”

Venninnene kom bort, men de var ikke særlig sjarmerende. Alt for full og brautende. Hun jeg åpnet som var noenlunde normal, spurte om jeg ville være med å danse. “Ja! Kom så går vi!” sa jeg samtidig som jeg strakk henne armen og dro henne med.

Tilbake på det jævla dansegulvet igjen… Innså at denne dama egentlig ikke var noe å samle på, så sa “vi snakkes” og klappet henne på hodet etter å ha tatt noen helt sikkert forferdelige moves.

Jeg begynte å bli litt utålmodig, så jeg stakk ned igjen alene. La merke til en søt, nett jente som satt i en hel sofa for seg selv med en venninne på andre siden av bordet. Jeg gutsa på og satt meg ned ved siden av henne. Merka fort at hun var helt loka. Hele samtalen bestod av spørsmål/svar, spørsmål/svar, uten at hun tok initiativ i det hele tatt. 



Jeg avslutta hele prosjektet og snudde meg. Der stod det en HB og trykka på telefonen sin. Det første jeg la merke til var at hun hadde en sykt tight kropp. Fyrte opp en situasjonsåpner:

Drag: “Kjeder du deg eller?”
HB: “Neida. Hvordan det?”
Drag: “Du står jo og trykker på mobilen din!”
HB: “Hehe, ja.. Kjeder meg ikke da!”
Drag: “Nei vel, det er bra! Singel og trives, eller?”
HB: ”Ja, er det. Er du?”

Jeg la merke til at hun kjørte en litt overlegen samtaleføring, akkurat som om hun tenkte “jeg er bedre enn deg.” Jeg lot meg ikke påvirke, og prøvde å være så blid og positiv som mulig. Etter litt prat viste det seg at hun bodde i samme gate som meg.

Drag: “Da må vi jo ta følge hjem!”
HB: “Ja, det kan vi” svarte hun med en ikke heeeelt overbevisende tone.

Hun fikk øye på noen hun kjente, og gikk bort til dem. Jeg tenkte at dette var sikkert lost case, og flytta meg videre til pianobaren. Det nærma seg stengetid. Mens jeg satt på barkrakken og gaula til en av sangene som alltid blir spilt i en pianobar, kom det bort ei jente med gigantiske pupper som hun helt tydelig spilte på. Husker ikke helt hvordan samtalen gikk, men jeg sa til slutt;
 
“Siden vi har blitt så gode venner så må vi jo holde kontakten!”

Jeg tok opp telefonen min og ga den til henne. Hun flirte litt av det, men tasta inn nummeret sitt og jeg sørga for å ringe henne med en gang slik at hun også hadde nummeret mitt.

Når jeg skulle hente jakka mi kom atter en gang denne dama med gigantiske meloner bort til meg for å snakke. Men ikke nok med det, HB som jeg hadde avtalt å gå hjem med kom også bort.

HB: “Ikke tro at du kan glemme meg så fort!”

Jeg mista helt fokus når jeg måtte veksle på å snakke med både HB og dama med digre meloner samtidig om to forskjellige samtaleemner. Jeg prioriterte HB, så melonene stakk.

Jakka var på, og jeg sa til HB at vi måtte begynne å traske hjemover. And so we did. HB skulle vise seg å gå sykt fort, så jeg sa at hun måtte roe seg ned litt og gå ved siden av meg, istedenfor en halvmeter foran meg. Dominerende! Er det en ting jeg har god erfaring med, så er det å ta følge med ei dame på hjemveien. Staten er bra, og ordene kommer av seg selv, gjerne i noenlunde kul form som dama flirer av. Denne natta var heldigvis intet unntak. Tonen var leken, og plutselig var vi framme ved leiligheten min.



Drag: “Jeg bor i toppen der jeg. Vil du være med opp og se på utsikten?”
HB: “Ja, jeg kan sikkert bli med en tur!”

Satt en stund i sofaen og hun fortalte at hun pleide å jobbe litt utenlands som lettkledd danser med påfølgende god lønn. Hun presiserte at hun ikke var stripper, men for meg var det uansett en seier! Å ha en stripper/danser med en veldreid kropp i sofaen var helt greit for meg.

“Vil du være med å se på rommet mitt?”

spurte jeg og stod opp av sofaen. Hun ble med, og jeg slang meg i senga etter at jeg sørga for å dempe lyset litt. Hun virka litt tilbakeholden, men la seg etterhvert i senga hun også. Tafsinga var ON! Etter å ha sondert de mindre spennende områdene hennes, stod puppene for tur. Startet litt forsiktig så jeg ikke skulle gå på en feil-kalibrering, og kom fram til at her var det fritt fram.

Hun ble etter hvert så gira at hun styrte hånda mi under BH’n mens hun stønna og ynka seg. Jeg tenkte at når hun stønner såpass høyt når jeg bare tar henne på tvillingene, så mååå det jo være fritt fram. Derfor sa jeg dominerende:

“Ta av deg toppen a!”

Hun ble plutselig helt stiv, og sa ingenting. SHIT! Hva skjer? LMR? Jeg kalibrerte det hele og begynte å snakke om løst og fast igjen. Etter litt tok jeg initiativet til å kline med henne. Snakka enda litt mer, og hun begynte å kysse meg på halsen. Rapporten var nå veldig god, og hun begynte å spørre om vi kunne finne på noe i morgen. Jeg svarte ikke direkte ja, men dro heller litt på det og sa “tja, kanskje det…” noe som førte til enda mer masing. Hun sa gjentatte ganger at hun måtte gå fordi hun skulle jobbe i morgen, men ble stadig liggende i senga og prate og småkose. Jeg kunne nok prøvd et nytt forsøk på å gå for fuck close her, men valgte å ikke gjøre det.

Når klokka tikka 07:00, stakk hun ut døra mens jeg lata som jeg halvsov. Når hun lukka inngangsdøra etter seg, spratt jeg opp og sprang til kikkehullet i døra for å scanne henne en siste gang. Plutselig så jeg hun tok 180 grader rundt og var på vei inn igjen. Jeg fikk skrekkslagen panikk og la på sprang gjennom gangen og inn på soverommet igjen for å ikke bli “busta”. Mens jeg holdt pusten for at hun ikke skulle høre at jeg tydelig hadde behov for oksygen etter den lille spurten min, sa hun at hun glemte av lip-glossen sin før hun stakk ut igjen.



Neste dag tikka SMS’n inn, og date ble avtalt hos henne. Jeg stilte opp med favoritt-godteriet hennes, og ringte på døra. En langtekkelig film ble satt på, og vi lå halvt henslengt på sofaen mens hun støttet hodet sitt på skulderen min. Eskaleringen på daten var foreløpig skikkelig dårlig.

Jeg tenkte på hva jeg nylig hadde lest på en blogg. Når det først er blitt date, er du “godtatt”. Dama vil like mye som deg at noe skal skje. Her måtte noe altså gjøres. Jeg la ei pute i fanget mitt og sa: “legg deg her nå!” mens jeg klappet på puta.

Hun la seg ned, og etterhvert gutsa jeg på, bøyde meg ned og gikk for kysset mens hun lå i fanget mitt. Dette falt i god jord. Jeg hadde mest lyst til å løfte henne opp, bære henne inn på soverommet og kaste henne i senga. Men det var jeg selvfølgelig ikke mann nok til å gjøre. Rota litt mer før hun la seg på magen. Jeg maserte henne lett, før jeg begynte å kysse henne i nakken. Hun ynka seg og viste at dette satte hun pris på.

Jeg merka at det var vanskelig å eskalere det videre her når hun ikke tok noe initiativ til å for eksempel flytte det fra sofaen til senga. Kadlige hadde på forhånd sagt at man ikke har særlig god kontroll på situasjonen når man er på date hos henne. Dette følte jeg nå stemte godt. Dette hadde vært mye enklere å føre hvis daten var hos meg.

Det var sent og jeg var lei av at ting ikke førte til noe. Jeg sa at jeg måtte gå like etter at jeg hadde pirra og kyssa henne litt i nakken. Slengte på meg jakka, kysset henne på munn ved utgangsdøra og trasket hjem. Etter 20 minutter tikka meldinga inn på telefonen:



Hvordan er deres erfaringer med eskalering?

Dragonfly

4 kommentarer:

  1. Har en liten forespørsel til deg.
    Kan du legge ut et innlegg der du forteller om forskjellen på 18 og 20årssteder. Altså hvilke fremgangsmåter som funker best?:)

    SvarSlett
  2. Det kan la seg gjøre. Vi har erfart noen forskjeller på hva som fungerer og ikke på de forskjellige alderstrinnene! Følg med utover! :)

    Dragonfly

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg,, karer!
    er vesentlig letter å sjekke på 20 års steder hvor partyfaktoren er lavere og det er større mulighet for å variere og bytte location, enig?
    mvh
    Sjant
    http://sjant.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det, Sjant! Hyggelig at du følger med!
    Ja, enig i det. Samtidig er det nok mange flere faktorer som spiller inn og som skiller et 18 - og et 20 årssted som sjekkearena. Vi skal prøve å komme tilbake med et innlegg om dette litt senere.

    Drag

    SvarSlett