mandag 7. februar 2011

Nettdating

Alt av sjekkearenaer må utforskes og sjekking på nettet er fin måte å møte ny mennesker. Det finnes utallige datingsider å velge i mellom, men skal du velge en så er sukker det naturlig valget. Jeg har hatt profil på diverse datingersider, og min klare favoritt er sukker.no. Skal du ha noe ut av nettdating må du betale for å få alle privilegier. På sukker bør du være superbruker, da kan alle kontake deg, alle kan se profilteksten din og du kan kontakte alle. Er du gratisbruker begrenser mulighetene seg mye og sjansene for at du får noe ut av nettdating er atskillig mindre.



Så hva bør du fokusere på? Først og fremst bildene dine. Har du ikke bilde er du sjanseløs, har du et dårlig bilde er du også sjanseløs. Bruk mesteparten av tiden på å finne gode bilder, det er her nøkkelen ligger. Jenter er som gutter, er bildet dårlig blar de raskt over. Et profilbildet i en naturlig setting der ansiktet vises godt, og du smiler, er en vinner.

Profilteksten kan være helt rå, men er bildet dårlig hjelper det svært lite. Så igjen fokuser på gode bilder. Men er profilteksten dørgende kjedelig, eller på andre siden frastøtende så er dette nok til få jenter til å bla raskt over. Ikke start med å si: Jeg er en gutt på 22 år som er glad i trene.. BOOORING!!
Skill deg ut!!



Jenter får helt vilt mye meldinger på sukker, de har ikke tid til å svare på alle og mange er bare opptatt av å få en bekreftelse. Har du et bra bra profilbilde der du er kjekk, og en profiltekst der du skiller deg ut, får du meldinger istedenfor å sende ut. Den som blir sendt melding til blir the prize, så bli the prize. Siden jeg laget meg bruker på sukker har jeg i snitt fått 1-2 nye meldinger hver dag, jeg har et relativt bra profilbilde og god tekst. Her er det selvfølgelig en god del burugler og bompibjørner som sender melding og håper på et lykketreff :P Men her gjelder å være selektiv å studere bildene godt.

Har dere noen erfaringer med nettdating?

Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar