torsdag 24. mars 2011

Date med tre jenter; burugle, søt venninne og daten min

I går var jeg på date med ei jeg hadde closa på Kiwi. Jenta jobber i kassa på Kiwi og for å gjøre forhistorien kort, ble det date etter jeg hadde vært å kjøpt kake. Hun lurte på om det var bursdag på gang siden jeg skulle bake kake, men kaka var for kakefest til en kompis. Jeg inviterte hun til å bli med på kakefesten, men pga arbeidstidene hennes passet ikke det. Vi avtalte at hun skulle komme til meg dagen etterpå å spise restene av kaken og spille stigespill;)


Da klokken hadde tikket litt over avtalt tidspunkt begynte jeg å lure om hun ditcha meg. Men jeg fikk melding om at hun ikke orket å gå til meg fordi hun var så sliten, hun lurte derfor på om jeg ville komme til hun istedet. Jeg var i utgangspunktet skeptisk fordi jeg visste hun bodde med flere jenter og de var hjemme. Å eskalere med venninnene sittende rundt er ikke lett. Men all sosial trening med jenter er god trening så jeg bestemte meg for å dra. Jeg lovde kake, men til min store forskrekkelse hadde han jeg bor med kasta det som var igjen av kaka. Da ble det bare stigespillet jeg dro med.

Etter en kort kjøretur kom jeg fram til der daten min bodde. Hun ønsket meg velkommen, og i stua satt det to andre jenter. Ei burugle som bodde der og ei søt jente som var på besøk. Jeg presenterte meg klart og tydelig:
Kad:"Hei. Kadlige heter jeg." Smil og god øyekontakt. Merket raskt at jentene ble ganske imponert og nysgjerrige over måten jeg presenterte meg på, det lyser selvtillit.



Stemningen var overraskende god, og etter litt paradise prat fyrte vi opp stigespillet. Dessverre havnet jeg i en sofa med burugla, target i en liten sofa alene og hun søte venninnen i stol. Jeg skjønte allerede her at eskaleringen ville bli utrolig vanskelig. Mens vi spilte stigespill ble det mye latter og jentene synes det var kjempe gøy.

 Target mitt var egentlig ganske plagsom og det meste som kom ut av kjeften hennes var irriterende å høre på. Hun søte venninnene derimot var råkul, hun køddet tilbake på spøkene min, sa hun bodde i en bobil, at hun kjørte bobilen sin på fest osv. Jeg var bergtatt:) Planen min for å flørte var å gi mye øyekontakt, gi fuckeys o.l. siden dette er ganske skjult flørting ovenfor de andre. Men etter som target mitt irriterte meg mer og mer, gikk blikkene mine over til hun søte venninnene istedet. Vi hadde noen dirty blikk mellom oss=)



 Etter en runde stigespill, ludo og en episode av paradise var det på tide å sette kursen på vei hjemover. Hun søte venninnen skulle også hjemover så jeg tilbydde hun skyss siden hun bodde i utkanten av byen. Noe hun var litt avvisende til det mens vi var sammen med de andre jentene. Mitt oprinnelig target var jeg hyggelig med, men gadd ikke å flørte noe mer med hun. Takket for runden med stigespill, ludo og sa hade.

Da hun søte venninnen og jeg kom ut av huset ville hun likevel ha skyss. Så hun hoppet inn i bilen. Under kjøreturen hadde vi en meget leken samtale og hun åpnet seg mye mer da de andre jentene var borte. Jeg fikk sykt lyst til å nrclose, men klarte (heldigvis) å holde det igjen. Å close venninnen til hun du er på date med er ikke særlig lurt, det kunne blitt en et leven uten sidestykke. Vi fant ut av vi studerer på samme skole så før hun gikk ut av bilen sa hun:" Vi sees på skolen da!?" med et lurt smil.



Her skal jeg definitivt kjøre på senere. Jeg må først få hun opprinnelige daten min litt på avstand :P

Har dere vært på date med tre jenter før?

Kadlige

7 kommentarer:

  1. Friskt å entre hula til 3 ukjente kvinnfolk. Stigespillet høres max genialt ut!

    Ta med den søte jenta på ludo i morgen etter skolen imo! Lykke til videre:D

    SvarSlett
  2. Bra, Kadlige! Sitter på bussen og leser innlegget ditt nå. God underholdning og tidsfordriv! :)

    Din kompanjong, Dragonfly

    SvarSlett
  3. haha, denne var vel fin. hvem er det som ikke har vært oppe i en sånn situasjon?

    SvarSlett
  4. Kappa: Hadde nok ikke dradd til 3 ukjente damer for noen måneder siden, man må klare å takle "presset". Hvis ikke blir en den ukalibrerte, rare gutten som går derfra med et elendig rykte.Glad jeg dro, for den søte venninna var ennå deiligere da jeg fikk studert noen av bildene på face. FOR EN KROPP!!

    Dragonfly: Traff du noen søte jenter på bussen? :P

    Anonym: Har du vært på date med 3 jenter før og fikk mer lyst på venninna? Det må utdypes;)

    SvarSlett
  5. Hei Kadlige!

    Var på byn for to uker siden og da fant jeg en god tone med en jente som var på vorset. Med engang vi var på byn kom hun bort, og rotingen var igang.

    Dette var jo greit, men jeg syntes det ødelegger hele kvelden for min del, hvert fall byturen. Da ble jeg gåendes rundt med den jenta hele kvelden og fikk ikke hatt det noe fett, fikk heller ikke prøvd meg på noen andre.

    Er dette en følelse du også har fått? Hva anbefaler du og gjøre?

    Er liksom kjedelig å score allerede etter 5min på byen. Mye vil ha mer.

    SvarSlett
  6. Til Anonym: Hadde dere sex eller ble det med rotinga? Er dama skikkelig kul og dere har god tone er det jo en god investering å tilbringe en kveld med ho for å deretter plusse :P

    Har du bare lyst på en raskt pull prøv å gå for bathrompull, deretter kan du gå ut på sjekkingen på ny :P

    Jeg pleier å eskalere ganske kjapt, så det er ikke uvanlig at jeg roter med flere jenter på en kveld. Da må du passe på så de andre jentene du har rotet med ikke ser at du er en player og roter med andre jenter, spesielt hvis du forsatt ønsker å pulle med de senere. Kalibrering og isolering er vitkig.

    SvarSlett
  7. Hei igjen. Ble roting på byen og så ble jeg med jenta på nach og hadde sex. Vi dro videre til nach da byen stengte. At det blir noe videre med ho tviler jeg veldig på, da jeg var på byen i forbindelse med en tur jeg var på. Var veldig lysten på å få meg noe, men ved å gå for fort fram (på byen), så hadde det vel vært en risiko at jeg mistet henne og at det ikke ble noe i det hele tatt.

    SvarSlett