mandag 7. mars 2011

FR++. Søskendilemma

Kvelden startet på vorspiel hos en kompis jeg var på besøk hos i Oslo. Sammen hadde vi invitert til vorspiel der de fleste av gjestene var invitert av meg. Og selveste Dragonfly var tilstede. Det var likevel flere gutter enn jenter på vors som det ofte pleier.


Jeg hadde invitert to jenter som jeg traff tidligere på dagen, begge søte blondiner med bra kropp. Hun ene satte seg siden av meg i sofaen, mens hun andre satt plassert på andre siden av bordet. Siden av meg i sofaen merket jeg at HB var gira, men samtidig hadde HB fra andre siden av bordet og jeg mye øyekontakt. HB fra sofaen begynte å kødde om at vi var kjærester, og vips vi var i et rollespil der vi var kjærester , begge klagde på hverandres dårlige vaner, bra sex osv. Like etterpå var vi facebook kjærester og statusen på facebook gikk fra singel til et forhold med HB. Det ble raskt en konkurranse om å få flest likes og kommentarer på facebook. Noe jeg vant overlegent:) Etter en liten pause fra HB og mingling tok jeg dataen i ene hånda og HB i andre.
Kad:» Kom så sjekker vi hvem som har flest likes og kommentarer på facebook.
Jeg dro hun med på et rom og etter en rask sjekk på facebook, begynte rotinga. Derfra gikk det raskt til klåing og jeg fikk fritt leide til musa. Etter litt fingring tenkte jeg at det ikke var noe vits å gå mer rundt grøten. Jeg dro hun skikkelig inntil meg, tok opp beltet mitt og åpnet buksa. Møtte på LMR og fikk klar beskjed om at hun ikke var så lett på tråden. Etter diverse forsøk uten resultat ga jeg opp og gikk ut i stua igjen. Jeg brukte nå mer tid på andre jenter, men HB stalket meg som en klegg og ville ikke slippe meg ut av syne.

Etterhvert begynte folk å dra på byen. HB dro heldigvis før meg så da hadde jeg fritt spillerom en stund. Dragonfly, en kompis og jeg dro med to jenter inn på et rom. Der havnet vi alle i senga, og Dragonfly dro opp:
Drag:» Hvem er best av å kline av gutter og jenter»?
Jentene skjønte med engang hva vi var ute etter. For å bryte isen begynte vi tre gutta å kline med hverandre samtidig. Og vips det var kline konkurranse på gang. Alle gutta skulle kline med jentene på tur og de skulle gi karakterer. Etter mye fnising, klining og tafsing klarte ikke jentene å skille oss ( typisk jenter, tar alltid letteste vei) så det endte uavgjort.


Nå dro vi med oss resten av folket som var igjen på vorset å dro på byen. Vi skulle på en «privat» fest på et utested i Oslo, der det var gjesteliste i ene delen av lokalet , mens resten var åpen for alle. Etter en god del herjing skaffet dragonfly og jeg oss vip kort så vi fikk være med på den «kule» festen. Det var en god del kjent folk i vip avdelingen, og den store stjerna kjente Drag og jeg godt. Gutta sto i kø på dansegulvet å prøvde for å prøve seg på stjerna. Drag og jeg kom busende på, løftet hun, kjørte sandwich på hun, svingte hun rundt og dro i gang felles klining på dansegulvet. Gutta sto der med store øyner å bare måpte :)

På dansegulvet traff jeg på ei jeg hadde hatt litt kontakt med på telefon i det siste. Brunette med store pupper, tight kropp, høy status jente fra beste vestkant. Etter noen swingrunder med hun isolerte jeg:
Kad:» KOM» Tok tak i hånda og dro hun med meg. Hun holdt litt igjen, men ble med. Vi satte oss ned, ga fuckeys og smile lurte:
HB:» Jeg kan ikke kysse deg her»
Kad:» Hvorfor ikke?»
HB:» Det er så mange som kan se oss»
Jeg igget dette totalt og forsatte å gi fuckeys og plutselig tok hun tak og begynte å kline med meg. Passet på å bryte etter noen sekund og dette kom ganske uventet på hun. HB ble litt satt ut ( hun er vel vant til at det er hun som styrer showet). Dro meg med i baren og virket litt usikker. I baren var det tidens kø så hun gikk for å finne noen venninner. Etter en stund fant jeg hun igjen og da kastet hun seg over meg, og var skikkelig gira. Vi gikk på dansegulvet igjen, men siden det var mye kjent folk ble jeg riv både hit og ditt så jeg sleit med å holde på HB. Derfor begynte å hun å danse med en annen fyr. Det ble ganske ON med han fyren og jeg så hun prøvde å gjøre meg sjalu.

Fra intet dukket søsteren hennes opp, jeg kjente hun ikke, men visste hvem det var. En like herlig skaping, men med ennå større pupper. Vi fikk øyekontakt, jeg kjørte på med swingtriksene og hun begynte å plassere foten min mellom beina sine. Etter litt vill og dirty dansing, smalt det ut av kjeften min:
Kad:«Kom jeg må vise deg noe» angret med engang jeg sa det, for jeg visste hva som kom til å skje.
Vi fant et enslig bord, og jeg sa ganske raskt at det ikke kom til å bli noe klining siden jeg allerede hadde klint med søstera. Men dette brydde hun seg fint lite om, hun hadde bestemt seg og med litt kvinnelig list var jeg smeltet. Så nå klinte jeg med den søsteren til mitt opprinnelig target ( smart), inviterte til nach med mat og ludo. Hun var med og vi gikk sammen til jakkene. Der sto selvfølgelig søstra hennes, og min verden raste sammen. Visste det her kom til å bli bråk og det stemte. Søstrene snakket litt sammen og i løpet av noen sekund hadde jeg gått fra å være «han kjekke» til han «player`n». Nach planene med med dem gikk i vasken.



Ved utgangen møtte jeg på HB som jeg fingret på vorspielet. Hun hadde stalket meg en god del på byen og jeg hadde vært ganske avisende. Hun hadde mest sannsynlig sett mye av det jeg hadde gjort, skulle det her gå veien måtte det jobbes. Sammen med dragonfly, en kompis og HB kræsja vi et privat arrangement, her var det kakefest. Baren hadde stengt så vi spiste kake til vi var grønn. HB var fast bestemt på at hun skulle hjem, men etter mye overtaling fikk vi hun med oss i taxien. Hun ga klar beskjed om at taxien skulle kjøre hjem til henne, men igjen fikk vi overtalt hun til å bli med videre. Da vi kom på nachet havnet vi raskt i senga, og jeg sa det var uaktuelt å sove i klær. Begge lå i bare undertøyet, begynte å rote, fingret hun litt utenpå trusa, men med engang jeg skulle innpå musa møtte jeg på LMR. Ingen overraskelse akkurat!!
Prøvde å knuse LMR med utallige teknikker, men det var ikke til å rikke. Hadde bare meg selv å skylde på fordi jeg hadde herjet så mye rundt og vært ukalibrert apekatt, men hadde hatt det sykt gøy så det var greit.


Kadlige  

5 kommentarer:

  1. Jeg hadde problemer med å skille jentene fra hverandre, da lurer jeg på hvordan det var for deg? :P

    SvarSlett
  2. Du skulle gitt full faen, mannet deg opp og tenkt "All or nothing", og prøvd å få med deg begge søstrene på nach med trekant som mission ! ;P haha

    SvarSlett
  3. Hadde nok ikke noe si om jeg hadde mannet meg opp. Hun første søsteren ble naturlig nok rimelig skuffet da jeg rotet med søsteren.

    Klarte bare såvidt å skille de, kanskje derfor jeg rota med begge? ;)

    Kadlige

    SvarSlett
  4. Akkurat begynt å lese på bloggen. Veldig bra sålangt! :D

    SvarSlett
  5. Kult å høre ar du liker bloggen vår:) Følg med videre..

    SvarSlett