onsdag 2. mars 2011

Vær en fører, ikke en dilter!

Jeg stod utenfor utestedet som nettopp hadde stengt, og neste mål var nachspiel. Jeg visste at en kompis var hjemme alene, og overtalte han til å stille som vert. Neste oppgave; damer! Faen, alltid i siste liten... 

Etter litt svinsing og svansing mellom diverse sett, kom jeg over to venninner som stod for seg selv. Åpna med litt snikk-snakk om løst og fast, så sa jeg:

“Nei, vi gidder ikke stå her og fryse. Vi drar på nach. Kom, så går vi!”

Før de fikk tid til å tenke seg om rekte jeg de armen og dro de med meg. Tipper det er mange som går i fella her og sier noe som;

“Vil dere være med meg på nachspiel til en kompis eller?”

Dette er dødens synd. Damene får tid til å tenke seg om, noe som ofte resulterer i et nei. Vær førende, ta kontroll over situasjonen! Ikke gi damene noe handlingsalternativ ved å stille de et spørsmål. Led!

Den gode tonen mellom oss holdt seg under den lille spaserturen fra utestedet til nachet, og jeg passet på å holde begge venninnene inne i samtalen selv om jeg hadde plukket meg ut et target blant de to. Jeg sørget også for å gi de hver sine albue for at begge skulle føle seg inkludert.

Fella her er selvfølgelig å kun underholde en av venninnene. Da vil den andre (som ikke er target) ofte bli en cockblock for deg fordi hun føler seg ekskludert og kanskje er en smule sjalu.



Vel framme ble vi og en gjeng sittende rundt kjøkkenbordet å synge allsanger. Target ble sittende på den andre siden av bordet i forhold til meg. Skulle det bli noe action her, måtte det gjøres noe. For at ting ikke skulle bli alt for obvious, reiste jeg meg og gikk på do. Når jeg kom tilbake dro jeg target opp av stolen sin, satte meg selv på stolen, og satte hun på fanget mitt.

Her ble vi sittende en stund og småflørte, mens en kompis underholdt venninna. Good wingmanship! Plutselig ble det oppbrudd, og folk ville komme seg hjem. Dette var altså ikke noe blivende sted, derfor praya vi en taxi med påfølgende plan om å stikke bort til kåken til kompis nr. 2. Target og venninna var usikker. De hadde halvveis planer dagen derpå, og ville hjem å legge seg. Før jeg rakk å reagere var taxien på vei hjem til target slik at hun kunne hoppe av. Dette kunne jeg selvfølgelig ikke godta!

Drag: “For noe tull! Vi skal jo på cognaclag jenter. Taxisjåfør, snu taxien og kjør til kompis nr. 2!”

Som sagt, så gjort. Taxien tok en U-sving og vi var på vei til neste stopp, jentene fortsatt med, samt meg selv og to kompiser.



På nachspiel nr. 2 sørga jeg for å sette meg ned tett inntil target i sofaen og kjøre på med masse kino. Jeg merket at hun var on da IOI’ene ble stadig mer tydelig.

Det begynte å bli sent (eventuelt tidlig), og sofaputene ble kastet ut til fordel for to personer liggende i bredden i hjørnesofaen. Jeg og target på langsiden, og venninna og wingmankompis på kortsiden.

Vel under pleddet var tafsinga i gang. Jeg kjørte hånda under skjørtet og strøk henne over rumpa før jeg masserte puppene hennes. Fitta stod for tur. Hun var våt som en foss og det hørtes ut som hun slet med å ikke ynke seg for høyt når jeg fingret henne. Jeg var kåt som et spett, og det tok ikke lang tid før hun var i gang med sitt håndarbeid på meg... :)

Er du en fører eller en dilter?

Dragonfly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar