søndag 27. mars 2011

LR: Kadlige og Dragonfly på eventyr

"Faen, Kadlige! Du kan ikke si det!"
Jeg var oppgitt over Kadligs forsøk på å wingman-close et tilfeldig target for meg kl. 02:00 etter festslutt. 
"Gå å kos dere nå!!" var frasene som hadde kommet ut av kjeften hans mens jeg i et desperat siste forsøk prøvde å få meg et ligg for kvelden. Det hele ble kleint, og det var bare å pønske ut nye planer.

Jeg øynet en ekstra siste mulighet når jeg kom til å tenke på ei dame jeg hadde flørtet litt med tidligere. La oss kalle henne HB-bm fra nå av (HB-bollemus). Etter litt rekognosering fikk jeg fortalt at HB-bm hadde dratt fra festen og skulle ligge over hos onkelen sin. Disse forutsetningene gjorde ikke ting lettere. 

Siden festen hadde vært på et gudsforlatt sted, måtte jeg, Kadlige og en annen kompis først og fremst komme oss hjemover. Vi praya en bygde-pirattaxi som kunne kjøre oss til der vi hadde vært på vorspiel, altså et lite stykke på vei. Siden vi var ganske short på cash, ble betalingsformen 50 kr. og et par bananer. Kar'n var like glad, og satte oss av. Fortsatt noen mil igjen, ble siste reis gjort med kompisens kjerre med taperen av saks-papir-stein som sjåfør. Ikke helt forskriftsmessig, men vi var på vei mot onkel HB-bm/hjem.



Vel framme i hjemstrøket stakk kompisen hjem, mens jeg og Kadlige lokaliserte huset til onkel HB-bm. Det var blitt ganske lyst ute, og vi så egentlig ut som to tjuvradder som var ute og raida hus i boligområdet. Vi måtte derfor ligge lavt i terrenget. Vi ble liggende i ei grøft og pønske på hvordan jeg skulle gå fram for å få meg et ligg, samtidig som vi hadde utsyn til huset hvor HB-bm lå og sov. Jeg hadde jo ikke peiling hvor HB-bm befant seg i huset, så dette måtte lokaliseres. 

Jeg la merke til at det var et lite, trangt vindu som stod åpent. Dette kunne være et vindu til et soverom hun lå og sov på, men for å være sikker tok jeg opp telefon og ringte. Både jeg og Kadlige hørte tydelig telefonen hennes ringe fra det utpekte vinduet.

Før jeg egentlig fikk tenkt meg om, spratt jeg opp fra grøfta, spurta over veien og ålte meg inn det alt for smale og trange vinduet. Hadde noen sett meg da, hadde de nok ringt 112 og sagt at det  var en innbruddstyv på ferde.

Jackpot! Jeg hadde hoppet inn på riktig soverom. Her lå HB-bm og sov, men hun hadde våknet av all romsteringa av at jeg dumpa inn vinduet.

Ikke lett å komme seg inn et sånt vindu!

HB-bm: "Hva gjør du her?"
Drag: "Besøker deg vel! Ble du ikke glad nå kanskje?"

Hun så noe sjokka ut, men sa ikke noe mer på det. Hun lå på en madrass på gulvet, splitter naken under dyna. Som den trofaste wingman Kadlige er, hadde også han kommet seg ut av grøfta og bort til vinduet for å få med seg hva som foregikk. Foran vinduet hang det en slags netting, så han var noe skjult, men man kunne tydelig se han hvis man ville. Kadlige synes at eskaleringa mi var treg, og presterte å ringe til HB-bm for å skryte av meg og si at jeg var en bra kar. Hun hadde fortsatt ikke peiling på at han stod like utenfor. Etter samtalen mellom target og Kadlige gikk det faktisk ikke lang tid før klininga var igang. Om det var samtalen hans som var utslagsgivende er uvisst, men han liker ihvertfall å tro det. ;)

Dama var jo allerede naken, så det gikk ikke lang tid før også jeg var det. Jeg lå på rygg, og dama gikk under dyna for å suge meg. Mens jeg ble sugd, så jeg hodet til Kadlige hengende inn vinduet like over meg. Han gliste bredt, mens jeg var mest småredd for at han skulle bli avslørt da han gang på gang dyttet vekk nettingen så den slo i veggen. HB-bm var opptatt med sitt, så det gikk heldigvis bra.

Vorspielet var unnagjort, og det var tid for tiss i tiss. Hun satt seg over meg mens jeg fortsatt lå på ryggen. Den våte bollemusa hennes tok varmt imot lille-drag. HB-bm er av den sjenerte typen, så hun foretrakk å ha dyna over seg mens hun satt over meg. Dette satt ikke Kadlige særlig pris på, så han begynte å hviske "doggy, DOGGY!" i håp om å få meg til å skifte stilling så han fikk se mer av varene. Jeg var så sikker på at target skulle oppdage han når som helst, så jeg var livredd og fokuserte mest på å få dama til å se i motsatt retning av vinduet.



Men han ga seg ikke. Etter gjentatte hviske-forsøk, fant han seg en bjørkekvist som han stakk igjennom vinduet og pirka på meg for at jeg skulle høre på han. At dama enda ikke hadde sett eller hørt han var smått sjokkerende. I siste desperate forsøk på å få Kadlige til å roe seg, vifta jeg febrilsk med armene i en "gå bort bevegelse" mens dama lå over meg og ynka seg.

Etter flere tapre forsøk på å få meg til å skifte stilling, stakk en tålmodig Kadlige hjem da jeg hadde gjort meg ferdig. Et par timer på øyet ble utført, før det var ny knullerunde. Å knulle uten tilskuere var bra, men ikke like spennende, så jeg lista meg så ut av huset i håp om å unngå å treffe på onkelen. Det klarte jeg takk og lov. Da jeg skrudde på telefonen når jeg kom på jobb, ploppa det inn minst 10 meldinger fra Kadlige som han hadde sendt fra vinduet med forskjellige intruksjoner om hvordan jeg skulle knulle HB-bm. For en fyr, hehe.. 

Det vel strengt talt ikke nevneverdig mye læring i denne LR'en, men jeg og Kadlig fikk oss en lættis historie som vi flirer av en dag i dag. :)

Har du noen minneverdige knullehistorier? 

Dragonfly

4 kommentarer:

  1. For en kveld. Må gjentas neste gang vi er i bygda. Ble faktisk litt kåt av å se du knulle HB-bm, men neste gang vil jeg være med ;P

    SvarSlett
  2. Haha..dere er drøy ass

    SvarSlett
  3. Herlig lesning!

    <-- fast leser av bloggen nå

    SvarSlett
  4. Hahha, fy faen. Tidenes :)

    SvarSlett