fredag 18. mars 2011

Flaut på lesesalen

I skrivende stund sitter jeg på lesesalen, litt av grunnen til at jeg gadd å dra på skolen i dag var for å se om det var noen søte jenter jeg kunne flørte litt med.  Mens jeg sitter på nettet å leser på en sjekkeside kommer plutselig ei jente jeg har drevet litt med bort. Jeg trykker febrilsk bort sjekkesiden, og da jeg endelig får lukket siden begynner hun å kysse og kose på meg. Får fullstendig sjokk, og prøver å gi kinnet til på en snill måte. Hun forsetter å snakke og prøver å kysse meg igjen. Hele lesesalen snur seg og lurer på hva som skjer! Jeg merker at jeg blir synlig berørt og etter litt overtalelse går hun endelig tilbake til plassen sin.



 Der gikk iallfall alle potensielle muligheter med andre jenter på lesesalen i dass! Og det verste med det hele er at jeg har tenkt å avslutte det.
FML

Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar