onsdag 9. mars 2011

LR: Litt for lett?

På besøk i Tigerstaden hadde jeg en del kompiser som skulle på et vors til noen jenter jeg kjente bitelitt fra før. Jeg tenkte at det var en fin mulighet, så jeg slang meg med. Litt treg og seint ute, ankom jeg vorspielet for meg selv.

Er det en ting jeg har lært meg etter å ha holdt utallige vorspiel, så er det at det er usmakelig frekt å komme på et vors uten å hilse på verten og ikke vise at du setter pris på at du får være der. Er det nære venner som du henger med ofte er det en annen sak, men når det er noen du ikke kjenner eller ikke kjenner så godt, så gi fra deg et godt førsteinntrykk.

Det første jeg gjorde når jeg traska inn i den proppfulle stua, var å hilse på en av vertene som satt blant en gjeng i sofaen. Jeg ble litt sjarmert av denne jenta når jeg traff på henne i jula i fjor med et pent smil, store pupper og utstående nipples. La oss kalle henne “frk. Nipples” fra nå av.


 Jeg lente meg over, smilte og ga henne en klem.

Drag: “Hei, frk. Nipples!”
Frk. Nipples: “Hei!”
Drag: “Jeg stakk innom en tur jeg. Håper det er greit?”
Frk. Nipples: “Ja, selvfølgelig! Koselig at du ville komme!”
Drag: “Fin kåk du har da!”
blablabla…

Greit, small-talken var overstått. Forhåpentligvis satt hun igjen med et godt inntrykk av meg, i motsetning til en dust som kommer uanmeldt og ikke åpner kjeften sin, og tar det som en selvfølge at han får komme.

Etter litt mer mingling i den fulle leiligheten, satt jeg meg på en ledig stol og kom i snakk med en jente jeg ikke hadde hilst på før. Latteren satt løst og praten fløt. Plutselig kom frk. Nipples og satt seg ned på andre siden av meg. Hun var tydelig gira på å prate. Mens jeg fortsatt pratet med den første jenta, kjente jeg at jeg fikk en kjærlig hånd på ryggen. Jeg fyrte opp litt internhumor fra den lille talken med frk. Nipples i jula:

Drag: “Vi er jo i slekt, så det der blir vel litt for intim berøring?” sa jeg med et lurt smil om munnen.
Hun flirte tilbake.

Jenta på andre siden: “Nei, nå tror jeg dere skal få sitte litt for dere selv!”

Det var ON, og jeg visste med meg selv at dette var gode forutsetninger for en plussende kveld.



Folk begynte å stikke på by’n mens jeg enda satt med frk. Nipples. Stemningen i kåken var god, så noen ville være igjen.

Frk. Nipples: “Vil du være igjen eller?”
Drag: “Nei, vi må jo på by’n! Kom, så stikker vi!”

Jeg tolka det som nok en IOI, men jeg ville ut på byen og sjekke hvilket kjøtt som lå i kjøttdisken.

På spaserturen ned til sentrum ble vi to liggende litt før de andre. Vi stoppet opp for å vente litt, og jeg så mitt stikk for å kysse henne. Jeg så henne dypt inn i øynene, ga henne et kjapt tease-kyss på munnen og trakk meg unna mens jeg smilte. Hun tok tak i armen min og fortsatte å gå.

Drag: “Hva skal du? Vi må jo vente!”
Frk.: “Jeg vil ikke kysse her så de andre ser oss!”

Isolering er altså ikke helt undervurdert…

Etter runding av hjørnet, stoppet vi opp igjen. NÅ ville hun kline! Jeg var med på leken, men passet på å trekke meg unna ganske tidlig. Hun var gira på mer, men jeg sa vi måtte hooke opp igjen med de andre.

Vel framme på utestedet klarte jeg å rote det til med leg’et mitt, så jeg fikk den klassiske bedreviter-kommentaren fra vakta:

“Du er for full! Ta deg tre runder rundt lokalet først.”

Idiot!

Ja, særlig at jeg slipper inn etter 3 runder når jeg først “er for full”… Jeg sa til frk. Nipples at detta var håpløst, og ymta frampå forslaget om å gå hjem på et tidlig nachspiel. Spørsmål ble til handling, og vi var på vei.

Det tok ca. 30 sekunder fra vi var igjennom døra i leiligheten igjen, til vi var inne på soverommet. Det hadde vært on lenge, og begge visste det.

Vi ble liggende på senga å prate litt, før hun skrudde av lyset. Tafsinga var med en gang on. Jeg rev av henne klærne, samtidig som jeg kledde av meg selv. Jeg kjente de store puppene hennes mot kroppen som jeg hadde fantasert om tidligere i jula. Jeg ble liggende på rygg, og hun skrevde over meg. Lille-Drag gled lett inn i den våte fitta hennes.

Junior hadde ikke alt for mye følelse denne kvelden, så her måtte det jobbes for å komme i mål.  Etter diverse stillinger bestemte jeg meg for å prøve en hvor jeg sitter på kne, og hun sitter oppå meg med ryggen til. Dette resulterte i en fittefis, og jeg kjente at jeg mista totalt fokus. Jeg måtte ta meg sammen. Å ikke passere målstreken her, er som å bare få smake på en non-stop istedenfor å få hele posen.

Småguttene forlot tilslutt stasjonen. Frk. Nipples virka sliten, selv om hun var av den stille sorten i senga. Jeg hadde nok ikke vært den beste gentleman og tenkt på hennes behov. Men jeg ga beng, la meg på rygg og sovna.



Etter noen snorkedrag var det klart for runde nummer to, og nok en god porsjon kalorier måtte forbrennes for å fylle på med litt ekstra “gugg”.

For å unngå all kleinhet dagen derpå, var det å finne igjen klærne i fotenden og komme seg ut. Vel ute på gata kjente jeg etter i lommene mine. Faen! Nøklene ligger igjen inne i leiligheten! Lettere oppgitt var det bare å krype til korset, ringe på og sette i gang en klein leteaksjon...

Uansett: 
+1

Dragonfly

2 kommentarer:

  1. Skjer med at du alltid hooker opp med storbrøsta kvinnfolk? :P

    /sjalu

    SvarSlett
  2. Hehe.. Har kanskje vært noen i det siste, men er absolutt ingen vane! :p

    SvarSlett