torsdag 10. mars 2011

FR: Togtur

Har siden "oppstarten" for noen måneder siden hatt stort ønske om å bedrive daygame. Har ennå ikke klart å kaste meg skikkelig ut i det. Dessverre kjører jeg ikke kollektiv til vanlig fordi det er en ypperlig plass å dayegame, men her kommer et unntak fra en togtur.



Satt på toget hjem og kjedet meg voldsomt. Etter batteriet på pc`n hadde gått tom for strøm, prøvd å sove litt uten hell, bestemte jeg meg for at en tur bakover i toget for å se om det var noen kjent folk/ pene jenter. Noen vogner bakover satt det ei veldig pen jente, tynn med bra kropp og mørkt blondt langt hår. Hun jobbet med noe skolegreier, idet jeg gikk forbi enset hun meg ikke engang med et lite blikk. Jeg bestemte meg for at hun SKULLE jeg få kontakt med. Gikk tilbake til plassen min, fant fram en papirbit og etter en spørrerunde etter penn stjal jeg rått og brutalt godgrauten sin åpningsreplikk på lapper: " Hva gjør du på??" Videre skrev jeg ned navnet og nr mitt. 

Gikk tilbake til vogna der jenta satt. Hun satt bakerst i vogna og alene i en firer ( to stoler mot hverandre). Jeg hadde mest lyst til å sette meg bak henne så jeg kunne kaste lappen over stolen, men fordi hun satt bakerst i vogna gikk det i vasken. Satte meg derfor på en rad foran fireren hennes, slik at det var mulig å få øyekontakt. Fikk null øyekontakt og hun virket litt sur.  Prøvde å manne meg opp til å kaste lappen, men plutselig pakket hun sammen sakene sine og la seg til å sove. Faen nå var jeg for treg!!
Heldigvis fikk hun ikke til å sove, så jeg fikk en ny sjanse. Fant ut at det var for stor sjanse å kaste lappen i tilfelle den ikke kom fram. Blåste opp ballene og gikk bort til henne:
Kad" Hei. Den er til deg"
HB." HØh?? Til meg??" rart ansiktsuttrykk
Kad:" Ja. Værsågod" smilte
HB" Ennå rarere ansiktsutrykk.
Gikk tilbake til den opprinnelige plassen min og herregud så nervøs jeg var nå . Kjente ut som hjertet skulle sprette ut av bryset, skalv og var nærme makspuls.


Tenkte at det her var sjanseløst siden jeg var så nervøs, men etter noen minutter tikket det inn melding på telefon:" Takk for lappen:) Kom uventet etter slik som jeg så ut. Prøvde å sove litt etter en lang. Mitt navn er xxxx:=) "

Yes. En seier:)  Etter noen meldinger fram og tilbake på toget fikk jeg en melding rett før jeg skulle gå ut som jeg ikke rakk å svare på. På perrongen møtte jeg på jenta igjen og vi begynte å snakke. Hilste på hunden hennes ( en liten mini hund), fluffa litt rundt den, og fant ut at vi hadde noen felles bekjente. Ved utgangen sto en kompis å skulle plukke meg opp, vi sa hade og hun ropte etter meg: " Vi snakkes da!!"

Med engang jeg hoppet inn i bilen fikk jeg ny melding fra HB:" Unnskyld om jeg var frekk. Var litt usikker på om det var deg eller ikke i starten. Men veldig hyggelig å treffe deg:)"

Vi forsatte å sende meldinger utover kvelden og litt sniktitting på facebook profilen hennes, mistenkte jeg at hun kanskje hadde type. Spurte hun derfor om hun var singel. Men nå fikk jeg ikke noe svar! Det tok en kveld og en halv dag før hun svarte at hun hadde type. Hun var tydelig redd for reaksjonen min. Spurte hun derfor om vi skulle være togkjærester. Noe hun såklart ville:) Så nå er vi togkjærester, men for øyeblikket er det pause i forholdet, siden jeg følte hun var for dårlig til å rydde og var brann fan;) Sa videre at vi ikke kunne ha noe mer kontakt til hun ble flinkere til å rydde, men det dukker stadig opp nye meldinger i innboksen. For å sjekke hvor jeg hadde hun, inviterte jeg til en duell stigespill ( elsker stigespillet mitt, fittemagnet nr1) uten noe bestemt tidspunkt. Hun takket tvert ja, og eneste kriteriet for å være med var at jeg spurte pent.

Hva mener dere jeg bør gjøre? Droppe hun siden hun har type? Eller drite i det å kjøre på siden hun tydelig er interessert?

Kadlige

2 kommentarer:

  1. er det stigespillet som i brettspillet ellr noe annet?

    KJør på imo!

    SvarSlett
  2. Det er vanlig stigespill. Alle jenter liker stigespill:) Try it out

    SvarSlett