onsdag 27. april 2011

Lr*2.. Mandagen i påsken

Søndag. 

Reise dag til vintersportsstedet. En liten tur ut, lite folk ennå. En kompis og jeg hadde med oss to jenter hjem, fant ut at det var 16 år. Der gikk grensa så de sendte vi hjem til foreldrene.

Mandag.



Kjempe liv på afterski. Vi herjet rundt, danset og var helt i hundre. Da jeg danset på bordet passet jeg på dele ut mange blikk og jeg dro mange damer med blikkene jeg sendte rundt. Kom i kontakt med 3-4 jenter som jeg snakket litt med, tok nr og inviterte på vorspiel på hytta vår. Det gikk noe ala:

Kad:» Hei. Har du det gøy»
Hb:» Ja jeg kjempe gøy»
Litt snikk snakk i et par minutter:
Kad:» Vi skal ha vorspiel på hytta etterpå. Du må komme»
Hb:» Ja det hadde vært gøy, hvor er det?»
Kad:» Det er like oppi her, få nr ditt så sender jeg melding etterpå hvor det er»


Etter afterskien hadde vi vorspiel på hytta og jeg sendte ut meldinger til jentene som jeg tok nr av på afterskien. Det kom en jentegjeng.
Nesten med engang de kom prøvde jeg å få de med i badstua,men de var skeptisk. Jeg fløy rundt i baroverkropp. På badet sto jeg sammen med hun jeg tok nr av i stad. Følte det var on så wallslammet og gikk for kysset. Fail.. Skjønte ikke hva som skjedde, så ble at jeg måtte ta i bdastua alene

Etter badstua satt alle samlet rundt bordet, jeg siden av hun jeg wallslammet på badet og prøvde å få det ON igjen. Vi hadde « jeg har aldri» og vi fant ut at jentene hadde gjort mye kule og ville ting. Det kom også fra at hun fra badet hadde type, skjønte iallfall hvorfor jeg ikke fikk kysset. ( Hun hadde sagt til en kompis at hun hadde pult med asap hvis hun hadde vært singel ) Jeg havnet etterhvert siden av ei annen i venninnene gjengen. Mørket langt hår, tynn med bra pupper. Hun begynte å gi meg komplimenter, skjønte hun var gira. Etter litt gikk hun plutselig på det ene soverommet og begynte å grise potetgull i senga. Gikk etter:

Kad:» Da du er på besøk her oppfører du deg»
Hb: « Okey da.» Begynte sammen og ta ut potetgull igjen.
Gikk for kysset, fikk det ikke. Prøvde igjen like etterpå og nå ble klining, jeg pustet hun tungt i øret mens jeg strøk hun nedover magen.
HB:» Ta igjen døra og slukk lyset»
Som sagt som gjort. 
+1

Vi tok taxi hele gjengen ned til utestedene. Rett før vi skulle gå traff jeg på ei fikk nr til på afterskien. På afterskien spurte hun faktisk om hun kunne få kline med meg. Jeg hadde svart med at så billig er jeg ikke og at hun måtte jobbe mer. Hun ble fullstendig satt ut av det.
Kad:» Der er du igjen jo, du som tror jeg er så billig.
Hb:» Det var dårlig gjort i stad, og nå har jeg glemt leg`n så kommer ikke inn"
Kad:» Kjipt. Kom så går vi ned ditt og koser oss. Skal gjøre det godt igjen fra i stad»
Går de 30 meteren til skogen utenfor utestedet. Klining, klær av, tiss i tiss. Kongla på russespråket. ( jeg hadde aldri kongla i russetiden så greit å ta det igjen nå  
+1.

Gikk inn på utestedet og hadde maks avslappet holdning til å sjekke damer. Lyser overflodsmentalitet av kroppsspråket og hadde det bare fett på dansegulvet. Hadde det drøyt on med 2 jenter som var mega klar for pikk, men de ikke særlig fin så ingen grunn til å ta de bare for å plusse.






Kadlige

2 kommentarer:

  1. nice! synes bloggen er veldig artig..

    hva gjør dere forresten for å komme i "mood" før en bytur? sliter litt der gitt.. :P

    SvarSlett
  2. nakk med ukjente på butikken om hva som helst, edru, på dagen før du skal ut. Samme om det er dame eller mann, fin eller stygg. På den måten blir det ikke like big deal å åpne noen når du er på byen. Pump litt muskler. Se på deg sjøl i speilet og overbevis deg sjøl at du er en bra kar! For det er du (mest sannsynlig :p). Er du godt fornøyd med kveldens trynefaktor og antrekk, er du nok på god vei mot en bra state! :)

    SvarSlett