mandag 11. april 2011

Besøk av Dragonfly, første del av uka. Onsdag..

Forrige uke hadde jeg Dragonfly på besøk. Vi var ute fra onsdag til lørdag, så her kommer utdrag fra onsdagen. Gled dere til det som er i vente :)


Onsdag:
Startet dagen veldig tidlig med et privat arrangement ala noe afterski opplegg. Masse pene jenter, men har etter en del dårlige erfaringer med rykter, og drittslengig, har derfor prøvd å holde meg det med å sjekke damer i denne sosiale sirkelen. Klarte det bare delvis, men nok om det. Rundt klokken 12 skaffet dragonfly og to kompiser av oss en taxi og dro hjem til for å dusje før vi stakk på byen. Mens taxisjåføren tok ut skiene våre drev jeg å trykket på skjermen hans for å stoppe taksametret, i en skål lå drikspengene hans, hele 30 kr. Klarte ikke å holde fingrene av fatet så tok drikspengene hans. Det tok nøyaktig 5minutter før det sto en illsint taxisjåfør på døra og trua med anmeldelse. Etter å ha bestikket han mer 7 kr så var han blid igjen, men det var uaktuelt å ta taxi ned til byen så vi løp.

Ute var det lite folk, men så ei søt jente med blondt hår. Satte meg rett ned siden av hun helt rolig:
Kad:«Hei. Kadlige heter jeg» strakk fram hånda.
HB: « Hei. Silje. 
Kjørte på med vanlig spørsmål, om hvor hun var fra, hvem hun var ute med. Køddet litt med svarene mine med at jeg var sykkedråsje og lignende. Det hooket bra og etter bygd en god del rapport, vinket plutselig en venninnne henner over. Så raskt opp og så at det var ei jeg hadde pult før, deretter fjernet hun fra face og ikke svart på meldinger. Tok nr raskt og stakk før det hele skulle gå galt.

Traff på ei annen blondine, tror det var den deiligste jenta på utestedet. Hun trykket på telefonen sin:
Kad: «Første mann til å skrive; Jeg heter og navnet sitt på telefon»
Tapte så det sang. Etter litt snikk snakk begynte jeg å kjede meg, men hun var fin så inviterte til nach. Noe hun ville så jeg fikk nr.

Traff på drag, sto sammen å speidet ut over dansegulvet. Han utfordret meg til å ta ei søt jente i svart kjole. Gikk rett bort, tok tak i hånda hennes. Snurret hun rundt og dro hun inntil meg. Forsatte å kjøre på noen av dansetriksene fra posten til Boy Toy. Etter litt isolert jeg.
Kad: « Kom. Jeg må vise deg noe» 
Satte oss ned og prøvde tidlig å kartlegge hvem hun var ute med, hvor hun skulle i morgen osv. Ga fuckeys og trekant blikk. Makeout. Trekte meg unna og sa: « Ikke her» Hun ble sykt kåt og det ble ganske mye klining, litt for mye. Drepte litt spenningen.. Hun skulle tidlig på skolen i morgen, men hun var sykt gira så jeg burde prøvd å gå for bathrompull.

Begynte å nærme seg slutten og i garderoben så jeg et mixedset med ei pen jente, en bompibjørn og en gutt . Så ut som han gutten var ganske ON med hun pene, men ga blanke i det. Inviterte hele gjengen på nach til oss, og heldigvis har vi en bompibjørn sikring på vei hjem.

En bakke på 1 km klarer ikke alle bompier så hun ble satt av etter 300 meter  Prøvde å amoge han fyren, men drag var mest gira på å stikke hjem. Og det var rimelig on mellom hun pene og han fyren. Tok et siste forsøk med å ta tak i armen hennes og dra hun med oss. Med han fyren fysisk holdt hun igjen. Slengte ut noen små stygge kommentarer om at han bodde hjemme hos foreldrene sidene og han fikk ta med seg dama ditt. Løp deretter hjem med dragonfly.


Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar