fredag 15. april 2011

Homsegame på HB10, wingmanship i særklasse

Lørdag:

Våknet sent etter festen i går. Tok et lite daygame mission på rema, har nesten aldri daygamet så veldig fornøyd med hvordan den utviklet seg. Så 2 jenter som skulle finne seg noe mat i frysedisken, åpnet med:
Kad». Hei. Jeg er på jakt etter rask lunsj, har dere noen gode tips»
Jenter: fjorland
Kad: «Nei liker ikke»
Sånn gikk det en liten stund, før jeg inviterte de på vors . Noe de ville, fikk nr til hun peneste da jeg lovde at jeg skulle invitere dem på vors. Etter å ha sendt litt meldinger med hun på kvelden, fant jeg ut at de ikke kunne komme, da vi måtte ta med 15 gutter som de var sammen med på vors på kjøpet.


Vorset var rolig med bare gutter som vanlig nærmest.
Kom inn på utestedet, ved baren satt det ei blondine.
Hei:» Hvem er du?» 
Fant ut at hun var dansk
Spurte hva hun gjorde i i norge osv. I løpet av 3 minutter med litt fuckeys og trekant blikk klinte vi. Gadd ikke å stoppe kvelden allerede her så gikk videre. 

Fikk øye på en drøyt fin jente, en 10èr i mine øyne og garantert i de fleste andres. Lignet ganske mye på jennifer Lopez, bare ennå finere



Hun sto sammen med 4-5 gutter, alle prøvde seg som helt drøyt mye. Han ene karen kjente jeg litt så jeg sa til han:
Kad:» Der er du, vi er kjærester vi » til hele gruppa.
Fyr:» NEI det er vi ikke, stikk du nå»
Kad:» Slutt å nekt nå, vi har det jo så bra sammen.
Fyr:» NEI, vi er ikke sammen.
HB10 synes det var moro, så hun rettet oppmerksomheten mot meg.
Kad:» Vi må sjekke gutter sammen, du er wingwoman for meg og jeg wingman for deg.
Hb10.» Haha. Ja, men jeg tror ikke du er homo.
Kad:» Jo jeg er det»

Så da gikk vi rundt å sjekket gutter sammen, jeg fant stort alltid tapere med caps for hun. Hun var overhodet ikke interessert. Mens vi gikk fant jeg ut hvor drøyt mange gutter det er som prøver seg på ei så fin jente, jeg ble truet med juling flere ganger for at jeg hang med hun. Etter litt tviling på om jeg egentlig var homo:

HB10: Jeg har en homovenn som er her i kveld, han må du snakke med. Han ser garantert om du er homo eller ikke.»
Hun dro meg med til vi fant han.
HB10:» Du må hilse på han her. Han sier han er homo, men jeg tviler litt»
Han homsen scannet meg helt drøyt mye:
Homse.» Nei han der er ikke homo."
Og han homsen virket litt uinteressert i meg, så jeg ble rett og slett litt skuffet over at han ikke var gira, derfor jeg bygde litt rapport med han.
Homse:» Du er kjekk, men jeg tviler forsatt litt på om du er homo» så ga han meg fuckeys.
Yes, homsen var gira. Så da var jobben min gjort. HB10 og jeg gikk litt mer rundt å sjekket gutter, og etterhvert ble vi borte fra hverandre. (var litt full, så husket ikke helt hvordan det skjedde). Men uansett fikk navnet hennes, så sendte hun melding dagen etterpå på face:
«Forsatt skuffet over at du ikke klarte å skaffe meg noe type i går:P» 
Hun synes det var kjempe gøy, og skjønte at jeg ikke var homo. Inviterte til gåtur, så nå blir gåtur med HB10, gleder meg som en liten unge 


Etter HB10 spant jeg litt rundt før jeg møtte på ei jeg snakket med før i uka:
Kad:» Der er du jo igjen, møter deg hver gang jeg er ute nå»
Bygde en god del rapport med hun, følte det var ganske ON:
Kad:» Kom så stikker vi bort til i gata, der jeg var på vors. Det er ikke mer enn 200 meter.
HB:» Nei, kan ikke det»
Kad:» Må hente den andre jakka mi» ( jenter trenger bare en dum unnskyldning for å bli med
HB:» Okey da"
Gikk bort til der vorset var, havnet i senga til kompisen min, rotet litt før jeg fikk LMR, LMR, LMR. Gadd ikke å bruke masse tid på knuse den. Så fikk med hun ut igjen:
HB:» Det er greit at du stikker assa»
Var ikke vond å be, så sprang det jeg kunne tilbake til utestedet.

Det begynte å nærme seg stengetid, så for å sikre meg mange muligheter til etterpå kjørte jeg needy nr game. Åpnet, bygget litt rask rapport, inviterte til pølsenach, tok nr og rett til neste jente. Sånn gikk det på 3-4 jenter, alle var ganske giret på nach og fikk nr av alle. (Det mest komiske er at jeg fikk svar av alle jentene dagen derpå da jeg sendte callback humor melding  )
Var stengetid, så fikk med en kompis på å kjøre street game. Glemte rett og slett å ringe jentene jeg tok nr til rett før. 
Åpningene var vel noe ala dette: 
« Hei. Deg har jeg ikke hilst på ennå»
bla bla.
Kad» Vi skal ha pølsenach, vil du være med?»
Det hooket dårlig med det fleste, noen gode tips og triks til å sjekke om damer på gata etter stengetid? 
Traff på en commuity fyr, mens vi prøvde å stjele dama hans. Diskuterte hvem som var den beste pick up artisten, han var veldig fan av 60. Hatet mystery og david a. Han hadde mye mer peiling på utelandske pick up artiser enn meg. Hvis du er på forumet får du sende meg en PM 

Plutselig kom Dragonfly, med 2 jenter. Ei pen og ei som nesten kom overr burugle kategorien, men forsatt burugle. Buruglen grein fordi hun hadde mistet vesken sim og hun ville hjem. Så trøset buruglen masse, og fikk de med på nach. 

På vei oppover hang det på 4 gutter som prøvde som helter å stjele damene, og dragonfly gikk og snakket i telefon. Så jeg måtte ta for meg alt av arbeid, chick logic, holde begge jentene varm, snakke masse piss, holde guttene vekk fra fatet. Merket jeg var rimelig forbanna på drag fordi han ga så faen.

Etter mye slit og arbeid kom vi endelig hjem, laget litt mat og begynte å rote med hun pene. Drag rotet også med hun. Alle fire gikk inn på rommet, buruglen på madrass og vi andre i sengen halvnaken. Kjørte på med roting, men fikk LMR. Kjørte på mer, og begynte å fingre hun, masere puppene, drag tok andre siden. Men hun ville ikke ha trekant så jeg var verdens beste wingman og gikk å la meg på andre rommet. Rimelig forbanna fordi jeg gjorde alt av jobb, men er du en god kompis er du en god kompis  Kunne pult buruglen fordi hun ikke var så stygg, men ble ikke kåt av hun. Er ikke så viktig for meg å plusse uansett hva.


Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar