tirsdag 26. april 2011

LR.Lørdag- Oppvarming til påsken


Var på bompibjørn vorspiel med noen kompiser hos noen ukjente jenter, vi spilte «jeg har aldri», men interessen for å vite hva bompiene hadde drevet med var ikke så stor så vi stakk ganske tidlig på byen. På det første utestedet vi var på dro jeg med meg noen random jenter som satt på diverse bord å danset litt swing. Masse moro 

Etter litt stakk vi på et annet utested, og etter litt dansing og snakking med noen jenter møtte jeg på ei herlig skapning. Ei jente på rundt 172-173 høy,mørkt lyst hår, trent kropp med store pupper, og kritt hvite tenner med smilehull.
Hadde sett hun på en butikk i byen før:
Kad:» xxxx ( butikken) dama jo...
Hb smilehull:» Jeg hater å bli kalt det, ville heller bli kalt løpe dama»
Snakket litt rundt, men var konstant diverse gutter som kom bort å skulle ha oppmerksomheten hennes. Gadd ikke å henge over hun så jeg spant litt videre rundt og ville heller reåpne senere.

Gikk ut på røykeplassen for å få litt roligere omgivelser, scannet bordene og fikk øyekontakt med ei søt blondine som satt på et bord med venninnene. 
HB: « Hei»
Kad:» Hei» Hadde ikke behov for å si noe mer så la ballen over til hun.
HB:» Vil du sitte ned her med oss?»
Kad:» Jeg hater røyk, så hvis du blåser røyken en annen vei så er det greit»
Hun valgte å slokke hele røyke for meg 

Vi snakket litt fram og tilbake om hvor helt vanlige ting som hvor er du fra, hva gjør du i byen osv.
Jeg sitter helt rolig og tilbakelent å bare ser på jenta, og lar hun snakke mest. Har drøy øyekontakt, biter meg i underleppa, gir trekant blikk noen ganger og sub kommuniserer masse spenning. 
Ble sykt on og venninnene bare gikk og lot oss være i fred. Vi havnet siden hverandre under ett teppe, vi begynner å kline ganske raskt. Jeg bryter, men merker jeg er altfor kåt til å holde meg unna. Vi kliner litt mer, men har bestemt meg for at vi ikke skal kline for mye. Så blir et tease maraton, vi sitter å koser nese, lepper, kinn, hals, klår på hverandre over alt. Sånn sitter vi i 10 min uten å si et eneste ord, bare tease hverandre og bygde opp seksuell spenning like høyt som Eiffeltårnet. 

Tilslutt klarer jeg ikke mer:
Kad:» Kom så stikker vi hjem til meg»
HB:» Haha, tror ikke det du»
Dette ødela litt av den seksuelle spenningen, men rotet litt mer. Etterhvert kom venninnene tilbake og ville ha med hun og danse, jeg tok nr og sa vi møtte møtes utenfor når det stengte. Sendte hun en tease melding litt senere for å holde hun varm. Lærdom, gå for bathrompull her. 

Ved baren møtte jeg på HBsmilehull igjen. Rundt henne hang det diverese gutter, hun var så jævlig premien!! Reåpnet med noe random piss, og dro i gang en stirrekonkurranse.
Kad:» Vi tar stirrekonkurranse, taperen må kysse den andre på begge kinnene og i panna.
Hun var ganske god, og for få hun til tape gikk jeg helt inntil munnen hennes for sette hun ut, koste nese, sa ting som:
« Se på den hunken der» « ohi, hun der spyr» osv.
Men hun var knall hard, men etter 3-4 min brøt hun og jeg vant 
HB». Men du får bare et kyss på hvert kinn.»
Hun kysset meg på hvert kinn og jeg klagde naturlig nok over at jeg bare fikk kyss på kinnet og ikke i panna. Etter litt mer snikk snakk fløy jeg mer rundt og snakket med forskjellige folk, både gutter og jenter.

Etter å hengt litt med en kompis og invitert damene han hang med på nach, møtte jeg på Hbsmilehull igjen. Da hun så meg fikk jeg endelig kysset mitt i panna, hun satt nå sammen med en fyr som hadde kjøpt en svær champis flaske og delte med hun. Sleit litt med å få kontakt og hun ga mye oppmerksomhet til champis fyren. Men hun klagde over at hun ikke fikk vann av han fyren så for å få oppmerksomheten hennes:
Kad:» Første mann til å få kontakt med bartenderen, så bestille 2 vann.
Hun synes det var kjempe gøy og nå hadde vi en vill kamp om å få to vann først, bartenderen holdt på å le seg ihjel over at begge var så engasjert. Vi fikk vannet samtidig, deretter tok jeg tak i hånda hennes:
Kad» Kom så setter vi oss bortpå der»
Han fyren ble totalt ammoget og han satt der igjen alene med ei diger flaske champis 

Jeg fyrte raskt opp spørsmålsleken. Ble raskt masse spørsmål rundt sex, kvinnelige orgasmer, antall sex partnere, logistikk, hva hun skulle i morgen osv. Hun vil absolutt vite hvor mange sex partnere jeg hadde, prøvde meg på hunk greia om å si at svaret på det spørsmålet uansett er feil. "Har du for mange er du en player og har du for få er du en uerfaren". 
Men hun ga seg ikke og tilslutt måtte jeg si det. Hun skjønte at jeg var en player, men tror hun bare synes det var greit at jeg hadde erfaring. Vi hadde spørsmålsleken til godt over stengetid og tilslutt ble vi kasta ut av vakta. 

Var utrolig nervøs på hva som skjedde nå, hun sa på spørsmålesleken at hun skulle opp tidlig i morgen, derfor skulle hun hjem i kveld. Miste hun nå hadde vært utrolig bittert. I jakkekøen møtte vi på venninnen hennes, og hun skjønte hva som var på ferd med å skje. Jeg hadde snakket med hun før så jeg var godkjent. Da vi kom ut av utestedet køddet jeg med noe av alle triste folkene som sto å ventet før hun sa:
HB:» Vi går vi den veien her» 
Var litt feil retning av meg, meg også helt feil av hvor hun sa hun bodde så da var det greit.

Nå passet jeg på å snakke masse rart for å holde hodet hennes i gang. Med engang vi kom rundt hjørnet wallslammet jeg henne i en bil og kysset. Hun digget det, og på vei forsatte jeg å snakke om alt mulig rart, balansere konkurranse, hest og rytter, klinte litt.. Da vi kom inn døra hos meg visst jeg henne raskt rundt, wallslammet igjen på badet og kastet hun ned i senga. 
Møtte på massiv lmr ala:

Klining og tafsing:
Hb:» Slutt» på en sensuell måte, at hun egentlig ville ha mer.
Jeg ignorerte det fullstending.

Mer klining og tafsing.
Hb:» Slutt» på en sensuell måte, at hun egentlig ville ha mer.
Jeg ignorerte det fullstending. Begynne å kle av meg vesten min.

Mer klining og tafsing.
Hb:» Slutt» på en sensuell måte, at hun egentlig ville ha mer.
Jeg ignorerte det fullstending. Begynne å kle av meg til baroverkropp.

Tilslutt klarte hun ikke holde igjen mer, og rev av meg buksa og beltet. Runket meg før:
HB: « Jeg vil at du trenge inni meg hardt»
+1.

Klokken 5 sendte hun jeg satt ute med på røykeplassen melding:
« Hei. Jeg skulle ønske du hadde ligget siden av meg nå»
Klarte ikke å dy meg så svarte med:
« Nå har jeg akkurat hatt sex, du hadde sjansen din i stad» 
Overflod, check!!


Dagen etter hadde vi pillowtalk til klokken 13.00 på dagen, hun ville rett og slett ikke gå hjem. Hun spurte om jeg alltid var så åpen med alle jenter, og hun sa det var som hun hadde kjent meg i lang tid siden vi snakket om alt. Hun hjalp meg til og med å styrke skjortene mine og pakke bagen til jeg skulle dra på påskefeire 


Kadlige

5 kommentarer:

  1. Fy faen så jævlig morsom denne bloggen er :D Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Hvor pleier dere primært å sarge? bygd eller by?
    Ellers en veldig underholdende blogg!

    SvarSlett
  3. By seff.. Jeg sverger til et numbers game, og det funker dårlig på bygda.

    Kadlige

    SvarSlett
  4. Var det jeg regna med.. Bygd og game funker dårlig sammen egentlig.. Rykteflom og dritt kan oppstå :P

    SvarSlett