fredag 15. april 2011

Offensiv Sukkerdate





Søndag.

Sliten som et helvete. Snakket litt med ei jeg har fått melding av fra sukker. Avtaler å møte hun for kos, men det måtte bli et kort besøk fordi hun skulle visst reise bort. Skrev at hun måtte forbrede seg på et hei kyss når jeg kom. Hun sa at hun heller vi ha en klem. Kom til hun ca kvart over seks, hun skulle dra kvart på sju så måtte eskalere kjapt skulle det bli noe. Kom inn døra og gikk rett for kysset og fikk det.
HB:» Du er frekk»
Ble med hun inn på rommet da hun bor på en studentbolig. Hun sitter i i en stol og jeg sitter i senga. Etter litt får jeg hun over i senga. Går for kysset på nytt. Makeout. 
LMR
Blir mer makeout, hun stopper det. Sånn går det noen ganger. Hun spør om jeg alltid gjør sånn med jenter og spør om jeg er en player. Får hun nærmere, mer makeout, litt biting i leppa. Merker hun begynner å bli kåt, men så kommer det: 
HB: Jeg er ingen tøs. Gjør ikke sånt.

Tar opp praten med kjønnsroller, dømmer ingen praten, burde ikke være slikt. Diskuterer det og hun er delvis enig. Mer makeout, når ligger hun siden av meg å roter. Går for musa. Tar bort hånda.
HB: «Jeg gjør ikke sånt»
LMR
Begynner å snakke om sex, kvinnelig orgasmer, trekanter osv. Hun merker jeg er veldig åpen og plutselig snakker hun om en trekant hun hatt. Snakker om når vi hadde sex sist osv.
Mer klining, og nå er hun sykt kåt. Begynner å klore meg på ryggen og stønner lett. Fingrer hun lett uten på buksa.
LMR igjen
På`n igjen fra starten av. På nytt klining, nå er hun ennå mer kåt, mer fingring, maserer puppene hennes, klorer og biter meg i leppa. Begynner å stønne.
Igjen LMR. 
Og nå har klokka gått i fra oss, klokka er kvart på sju. Hadde jeg hatt et kvartet til hadde det blitt bankers knulling.


Kadlige 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar