tirsdag 4. januar 2011

Feltrapport Nyttårsaften

Venue: 
Wings: Ingen
Outfit: grå dress med vest, hvit skjorte
Kveldens mål: Ha det gøy og gå for noen nr close.





Først av alt. Godt nyttår til dere alle. Håper dette blir et fantastisk år med masse moro, bra damer og gode historier :)
Dette blir et langt innlegg siden jeg har så mye på hjertet i det nye året, og noen gode historier. Det nye året startet iallfall veldig bra for min del.


Siden Dragonfly og jeg ikke bor på samme plass til vanlig, vil vi hver for oss jobbet med gamet framover. Jeg gleder meg til å treffe han igjen om noen uker å se fremgangen:)


Målet for kvelden var å ha det artig og jeg hadde ingen ambisjoner med å ta med meg dame hjem. Skulle prøve å gå for noen nr close, siden jeg ikke har mange muligheter til å være ute på nightgame framover.


Kvelden startet med en bedre middag hos en kompis. Da klokken nærmet seg 12 begynte det å strømme på med flere folk, også en god del damer ;) Da rakettene skulle skytes opp var det meget god stemning og siden jeg håper på masse lykke i det nye året sa jeg til HB.
Kad: " Du vet det betyr lykke i det nye året å kysse noen ved midnatt?"
HB:" Hehe ja..
Gikk for kysset og fikk et våt deilig kyss.


Etter rakettene satte vi kursen for brenneriet og det var ganske lang kø på vei inn. Foran meg sto det 2 jenter så jeg åpnet de med å si: 
" Som dere sniker" med et smil om munn. Hun ene ble faktisk litt sur og gikk til typen sin. Mens hun andre var langt mer hyggelig og vi fikk ganske god connection, men siden venninnen var sur og grinete ble hun dradd ned. Så jeg lot de gå. (Traff hun blide igjen senere på kvelden og da var hun veldig hyggelig)


Da vi endelig kom inn var stemninga elektrisk. Den første jeg møtte på inn var hun jeg fikk kyss av ved midnatt og ei venninne. Jeg tok de med på dansegulvet, danset sving med begge to samtidig, tok en kort dans med hver av de, igjen begge to og kjørte på med sving triksene ( selv om det ikke var svingmusikk i det hele tatt). Fikk skryt av at jeg var flink til å danse sving og begynte å føle meg i veldig bra state.


Etter dansen gikk jeg for å finne igjen noen kompiser. Traff på noen jenter som jeg kjente litt fra før og vi hadde en veldig leken tone, snakket om sex, om de hadde type, kjekke gutter osv. Og reaksjonene var utelukkende positiv, disse kom tilbake flere ganger i løpet av kvelden og ville snakke mer.


Begynte å komme i en state der jeg følte meg uovervinnelig og jeg hadde det vanvittig gøy. Snakket med masse forskjellige jenter, ble både åpnet og åpnet mange. Var i veldig lekent humør. Liker ikke å låse meg fast i en åpner så kjørte på med mange forskjellige åpnere, noen eks:


HB går forbi:
Kad:" Du suger ass. ( credz Rockstar). Gå rett forbi uten å si Godt nyttår" 
HB:" Hehe.. Godt nyttår da. 
Kad:" Godt nyttår" Og dra hun inn for klem.


Ser ukjent dame: 


Kad" Godt nyttår" Så gå rett inn for klem som jeg later som jeg kjenner hun.
HB" Godt nyttår. Hvem er du?
Kad:" . Max Mekker heter jeg. Og du er?
HB:" Haha MaX Mekker ja, og jeg er bernt.


 Kad:"Hei. Hvem er du?
HB:" Hei. xxx.Og du er?"
Kad. Max Mekker heter jeg, Hyggelig å møte deg xxx.


For en hunk ;)
Presenterte meg for nesten alle som Max Mekker. Og uansett hvilken åpner jeg kjørte var reaksjonene positiv.Det er ikke hva så sier som betyr noe, men hvordan du sier det. Etterhvert kom jeg i så bra state så glemte rett og slett hvilken åpner jeg brukte, det bare datt ut noe av munn. Hadde som mål og gå for nr close, men så klønete som jeg er fant jeg ikke igjen telefonen. Var helt overbevist over at jeg hadde mistet den, men fant den igjen i frakken (såklart). Så uten telefon gikk jeg for facebook close, prøvde å lære meg navnene til de jeg snakket med. Men det gikk skikkelig dårlig, glemte fornavnet før de kom til etternavnet. Jeg åpnet faktisk et par ganger de samme jentene flere ganger, glemte både utseende og navn
. Så etterhvert utfordret jeg to forskjellige jenter til å huske navnet mitt, så legge meg til på Facebook dagen etter. Men det gikk heller ikke veldig bra, ennå ikke blitt lagt til på facebook. Om det er pga de synes jeg er en klovn eller bare glemte navnet mitt er uvisst.


På vei til dansegulvet møtte jeg på en veldig søt jente, tror jeg åpnet med:
Kad:" Hei. Max Mekker heter jeg. Hvem er du?"
HB:" hehe... Max Mekker ja. Jeg heter xxx."
Dro hun med på dansegulvet og kjørte på med noen sving triks, svingte hun litt rundt og dro hun til meg:
Kad:" Kom, jeg må vise deg noe" tok tak i hånda hennes og isolerte hun til noen sitteplasser.


Kad:" Nå skal jeg vise deg en morsom lek" ( credz 2ti)
HB:" hehe.. ok.
Gikk for kysset og fikk det.
Kad:" Det var et vennskapskyss" Dette er et ordentlig kyss:
Gikk for kysset på nytt og nå ble det makeout.


Vi satt og snakket en god del. Jeg forsatte å kjøre på med kino og tonen var leken. Var egentlig en kødd, sa jeg kjørte sykkeldråsje i byen, bodde i en container rett utenfor med en søppelsekk som 46 tommer flatskjerm, kjørte litt push pull og en god del break rapport. Hun lo mye. Etterhvert kom venninnene hennes bort og jeg forsatte å snakke tull. Det begynte å nærme seg stengetid så jeg sa til HB:
Kad:" Kom så stikker vi hjem til containeren min"
HB:" Okey.. SKal bare finne jakka mi"
Samtidig inviterte to av venninnene og typen til hun ene seg selv på nach til meg. Jeg sa det var greit ( selv om jeg synes de kunne finne sitt eget nach) og vi satte kursen på vei hjemover.


Jeg strakk ut albuen til target mitt og vi gikk sammen, resten av troppen kom bak. Været var helt jævlig og etter vi hadde gått et stykke begynte det å bli sur stemning i gjengen.
Venninne: " Bor du her i det hele tatt? Eller bare kødder du med oss? 
Kad:" Jeg bor i containeren ved Kiwi, snart framme nå"
Venninne: " Best du bor ved kiwi, er dritt lei alt tullet ditt"


Vi forsatte å gå og da kom til Kiwi begynte hun å mase igjen:
Venninne:" Ja, nå er vi er. HVOR BOR DU? 
Kad:" har bare køddet hele tia, bor egentlig 5 km videre oppover. Men nå har vi gått så langt så nå kan vi like godt forsette. ( bodde egentlig 200 meter unna)
Vennine: " Fy faen for en kødd du er. Vet ikke hvor jeg har deg i det hele tatt. Vi tar en taxi for det her gidder jeg ikke"
Hun begynte å overtale target mitt om å bli med dem, så nå måtte jeg redde hele situasjonen, hadde kanskje dradd den litt for langt ;)
Kad:" Jeg bor 200 meter herfra,gidder jo ikke å stå her å fryse jeg heller, kom så går vi"
Jeg hadde tydeligvis bedre tillit hos target mitt og hun ble med. Helt perfekt for da slapp jeg resten av cockblocker gjengen og jeg hadde HB selv :)


Da vi kom hjem, begynte vi raskt å rote på sofaen og før jeg rakk å si snipp snapp snute var vi i senga. Klærne gikk raskt av og jeg tok meg god tid og touchet  alle erogene soner før jeg gikk ned på musa. Merket at hun var skeptisk og begynte å skulle ta bort hånda så jeg fjerna den selv, etter ennå mer roting og pirring gikk jeg for et nytt forsøkt, men fikk også nå avslag.
HB: " jeg pleier egentlig ikke å gjøre slikt, er ikke noe tøs"
Kad:" Dette er et seksuelt fristed for alle jenter, ingen dømmer deg her.
HB:" Vet du ikke dømmer meg . Men vil ikke føle meg brukt i morgen.
Kad:" Skal ikke tvinge deg til noe du ikke vil. Vi legger oss å sover da"


Visste at jeg hadde gjort et godt inntrykk og var rimelig sikker på hun ville mer senere. Og sex er tross alt bedre i edru tilstand, så vi la oss til å sove. Dagen etter rota vi litt mer, jeg nr closa og etterpå fulgte jeg hun hjem. 


Et par dager senere sendte jeg melding og inviterte hun på stigespill og grønn te.





 Hun kom, og samtidig hadde hun med seg en unnskyldning fra hun sure venninna :) Etter en runde stigespill der innsatsen var massasje (som jeg vant), var vi igjen i senga. Nå holdt hun ikke  igjen i det hele tatt, hun var våt som et basseng og vill som en tiger. Jeg tok meg god tid, ga hun to orgasmer med fingrene før beltet mitt i det hele tatt var åpnet. Etterhvert ble det full butikk.
 Da vi våknet dagen etter sa HB:" Jeg er så sulten"
 Kad:" På morgen sex da?"
Det hele endte i herlig morgen sex.


Peace out. Håper dere har fått en like bra start på det nye året som jeg. Hva synes dere om gamet mitt? Noen råd og tips?
  
Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar