torsdag 30. desember 2010

Lekenhet

Dragonfly og jeg var ute på nightgame 1.juledag, dragonfly kom med feltrapport så jeg vil nå komme med noen bemerkninger jeg gjorde meg.

Vi var på det samme utestedet som sist, men jeg synes det var vanskeligere å hukke nå og få like god connection med jentene. Det var to ting som utgjorde den forskjellen. Den første tingen var at alle var likt kledd, guttene hadde dress og jentene kjole. Klarte da ikke å skille meg ut fra den store massen med å være en som var kult kledd. Den andre tingen var at åpneren ble litt borte, alle gikk rundt å sa " god jul" til hverandre. Burde vært mer leken og f.eks sagt:
HB: "God jul"
Kad:" Jeg fortjener ikke noe god jul i år, spiste opp julegrøten til nissen på juleaften. Så alle er ganske sur på meg. Men en klem skal du få"

Bare med å si et eller annet tull har du allerede skilt deg ut fra resten som løper rundt å sier "god jul".

På utestedet er det folk i alle aldersgrupper, fra 18 år og opp til 30 +. Har derfor fått testet gamet på flere aldersgrupper. Og gamet mitt fungerer bedre på jenter fra 22-23 år og oppover, jeg har en ganske verbal stil, har forsatt mye å jobbe med når det gjelder å sub kommunisere.

Jenter som er 18 år er veldig usikker på seg selv, det handler om å være kul, henge med de kule, ikke gjøre noe så andre synes du er rar osv. For å sjekke opp småjenter handler det mye om å være der det skjer, snakke med store grupper, og la de skjønne at du er en fyr som er verdt å kjenne. Istedet for å åpne ei 18 år gamle jente som er på vei til venninnene sine,  åpne heller hele venninnegjengen. Ha en leken tone, erte dem litt med å f.eks si: " hva sier mødrene deres til at dere er så sent ut " og plutselig er du den alle vil ha i gjengen.

Tilslutt vil jeg dele to morsomme insidenter fra nightgame vi var ute på:

Jeg møtte på Hb7 som jeg skrev om i den første feltrapporten. Vi fikk umiddelbart den lekne tonen som vi hadde fra sist. Jeg kino eskalerte og hun var minst like ivrig tilbake på berøringene. Hun begynte å ramse opp alle tingene jeg hadde sagt sist, om hun var singel, mistet isbiten, begynte å rødme ( se feltrapport 18.12.2010). Og jeg fikk anledning til å prøve et av triksene til hunk:

Kad:" Men vi er vel forsatt tirsdagskjærseter ?"
HB" Haha.. Så da kommer jeg til deg på xxx hver tirsdag med bag jeg da"
Kad" Ja, så kan vi se greys sammen"
HB" Hehe.. det hadde vært kos, gleder meg"
Kad" Går det bra så kan vi se medium sammen også"

Nå begynte typen hennes å synes vi var i overkant intime, så han dro Hb med seg. Hun vred seg unna, hang seg over meg, strøk meg lekent nedover ryggen og sa " Du er morsom".
Fordi jeg ikke ville han en diger apekatt etter meg så lot jeg hun gå, men det viser hvor viktig det er å være leken. Og credz til hunk for gode tips.

Utenfor utestedet møtte jeg på en kompis, en random fyr og to jenter, Hb8 og Hb5. Vi satte kursen sammen mot nach, her var det pølsefest, så vi var gira på å stikke videre. Vi klarte heldigvis å sette igjen han random fyren etter en slu slagplan og vi fikk med oss de to jentene på privat nach. På det private nachet  havnet kompisen, de to jentene og jeg i dobbelsenga sammen.  Hb5 var en tørrpinne av dimensjoner så vi sleit med å få ho skikkelig gira. For å spice opp stemninga kjørte jeg på med five question game, tapte jentene skulle de kline, tapte vi måtte vi kline. Selvfølgelig tapte de og alt var klart for jenteklining. Men Hb5 var forsatt en tørrpinne og veldig usikker, derfor kysset jeg og kompisen min for å ikke vise at det var noe big deal. Det løste opp stemninga og de to jentene begynte å små kysse. Men plutselig ringte moren til  Hb5:" Synes du skal komme hjem nå, det er tross alt 2 juledag i morra". Da måtte Hb8 følge med og en enorm mulighet gikk rett vest!

Har dere hatt noen historier der det har gått rett vest? Eller noen gode tips til noe annet jeg kunne gjorte for å satt spikeren i kista på de to episodene?

Kadlige

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar