torsdag 23. desember 2010

Fantastisk bra respons

De to siste dagene har det vært over 200 sidevisninger på  bloggen. En kjempe start og noe vi ikke hadde forventet i det hele tatt. Takk for du følger med og håper du forsetter å lese bloggen vår.

I dag hadde jeg som oppgave å starte en samtale med 5 fremmede og registrere øyefargen deres. Det ble knapt med tid så eneste stedet jeg fikk muligheten til å jobbe med oppgaven var matbutikken. Allerede første "offer" fikk jeg på vei inn i butikken, da det kom ei dame løpende inn i en tynn genser. " Det der så kaldt ut" og vi utvekslet noen raske gloser. Jeg forsatte jakten desperate og etter et kvarter i butikken hadde jeg utført dagens oppgave. Skal ærlig innrømme at  hjertet dunket litt ekstra flere ganger, men alle reaksjonene var positiv. Så det handler bare om å manne seg opp og gjøre det!

1.dag jul skal Dragonfly og jeg ut på et nytt nightgame, feltrapport kommer så følg med.

God jul

2 kommentarer:

  1. Hey!

    Så artig at dere har såpass mange lesere fra starten av. Bra oppgave du hadde valgt deg. Men hvorfor ikke gjøre det til en vane? Det er ved å gjøre dette ofte du blir god til å small-talke med hvem som helst. Jeg utfordrer dere til å gjøre dette hver dag i hele januar. Tar dere utfordringen?
    :-)
    Keep up the good work.

    Klas
    Genuine-Connections

    SvarSlett
  2. Takk Klas :) Artig at du følger med, gir oss ekstra motivasjon til å jobbe målbevisst og oppdatere bloggen. Jeg er sykt motivert for å bli bedre på alle områder så jeg tar utfordringa, kanskje jeg midt i januar klarer å gå bort til 5 pene jenter å ha en small talke!

    God jul
    Kadlige

    SvarSlett