søndag 26. desember 2010

Feltrapport 1. juledag - Det damer ikke kan få...

Feltrapport 25. desember 2010 (night game)


Venue: xxxx
Wings: Kadlige
Outfit: Mørk dress, hvit skjorte og slips
Kveldens mål: Eskalere i større grad enn sist og prøve å gå for kiss-close

Kvelden startet rolig på et vors med egentlig ingen potensielle target siden hele settet bestod av eldre folk hvor mange av damene var vel etablert med både type og kid. Startet likevel noen interaksjoner med damer for å ha noe å fylle tiden med, samt at det er god sosial trening. Kadlige prøvde å oppnå blikkontakt med en HB9 (milf), noe som skulle vise seg å være svært vanskelig. Selv så startet jeg en samtale med ei dame ved siden av meg med ingen spesielle hensikter. Kadlige la merke til noe jeg ikke gjorde, at dama sub-kommuniserte med meg ved å legge inn noen små berøringer under samtalen. En god observasjon av Kadlige, da dette beviser hvor uskyldig og naturlig kino kan være.

Kom oss etterhvert til utestedet som var preget av bra liv og mye folk. Forskjellen fra forrige night game var at jeg og Kadlige ble fort splitta fra hverandre. Jeg observerte senere at Kadlige var igang med et tidligere target, og at han klarte seg meget bra. Gadd derfor ikke å gå bort og være wingman. Kvelden bestod mye av høflig snikk-snakk og "god jul" åpnere. Jeg merket at jeg var i et litt for dårlig "lekent-humør", og det var vanskelig å skille seg ut i mengden.

Møtte etterhvert på en HB8 som jeg har flørtet mye med opp igjennom åra selv om både jeg og hun har vært i et forhold. Hun har for øvrig samme type enda. Jeg merket tidlig at hun prøvde å spille kostbar, så jeg gadd ikke bruke tid på emnet siden også typen var til stede.

Turen gikk omsider videre til dansegulvet. Jeg fikk blikkontakt med en HB6/7 som smilte og hadde stor utstråling. Vi begynte å danse og jeg merket fort at dette var en fisk det var mulig å sveive inn på land. Jeg kino-eskalerte under dansinga ved å stryke henne på ryggen, langs siden og etterhvert på rumpa. La til slutt inn et kyss på halsen hennes. Alt dette bygde opp en bra seksuell spenning, og det endte i makeout som hun tok initiativet til. Men jeg gjorde her en vesentlig feil. Istedenfor å trekke meg, kjørte jeg på og klinte for lenge med henne. Dette resulterte i at den seksuelle spenningen dabbet noe av, og jeg ble fort lei.

Husker dere den overlegne HB8 som jeg nevnte ovenfor? Mens jeg danset og stod på på dansegulvet, kom hun plutselig og rev meg vekk fra target. Det ligger tydeligvis noe i begrepet "damer vil ha det de ikke kan få". Jeg danset med henne, men kjørte en ganske overlegen stil og tok til takke med en dans før jeg gikk videre. Det skal bli interessant å se væremåten hennes hvis jeg treffer på henne senere i jula.

Konklusjon: Litt for mye alkohol medførte at jeg var i litt for dårlig stand til å kalibrere situasjonene like godt som jeg skulle ha ønsket. Kvelden bestod også lite av verbal kommunikasjon med target siden leken-humøret ikke var helt på topp. Dansegulvet var den mest foretrukne arenaen, og det kan hende jeg tjente på å ha litt for mye innabords her, siden det da kanskje ikke var like vanskelig å bryte eskalerings-barriererne. Tidlig splitting fra wingman medførte at jeg måtte playe gamet mer på egenhånd, og dette medførte også at det ble litt vanskeligere å åpne target. Ved kiss-close skulle jeg også trekt meg mye før, noe som kanskje kunne resultert til å bevare den seksuelle spenningen lenger, og mer interesse til å ta med dama hjem.

Hva synes dere jeg gjorde riktig/feil på dette night-gamet?
Kom med kommentarer, spørsmål, tips, ris og ros i feltet under.

Ha en fortsatt trivelig jul!!

Dragonfly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar