mandag 20. desember 2010

Kadlige og Dragonfly. Side om sjekking, dating og førting .




Kadlige og Dragonfly

Vi er to gutter på 22 år som på denne bloggen vil gå under kallenavnet Kadlige og Dragonfly. Vi vil ikke avsløre våre identiteter, heller ikke til de personene vi møter.

Grunnen til at vi velger å åpne denne bloggen er for å ha en motivasjonsfaktor for å jobbe skikkelig seriøst med sjekking, dating og flørting. Ingen av oss har hatt dameproblemer, men «lykken» har vært mer sporadisk enn det vi kunne ønsket. Hovedmålet er rett og slett og bli flinkere rundt jenter og at vi ikke lenger trenger å være avhengig av «flaks» for å sjekke opp damer. For å klare dette må vi utvikle oss selv på de fleste sosiale områder og dette er vi virkelig motivert for å gjøre.

Motivasjonen til å ta dette med sjekking, flørting og dating mer seriøst kom for min del (Kadlige) etter at Hunkcalious stilte opp i tv-programmet Trekant. Jeg fattet interesse for dette og undersøkte nettsiden til livstilfirmaet Genuine Connections. Etter å ha lest på bloggen deres gikk det opp et lys for meg og de siste 2 ukene har jeg slukt det som finnes av litteratur om sjekking, førting og dating. Interessen for å gjøre noe på dette området ble bare større og større. En dag snakket jeg med Dragonfly på telefon og han kom med kommentaren: «Jeg ønsker meg The Game (sjekkebok) i julegave». Jeg sendte da over en del litteratur om sjekking, og dermed var han slukt også.

Vi bestemte oss for å ta dette seriøst og vi vil dere våre opplevelser med dere. Det finnes mange bra nettsider og blogger om sjekking, men få sider der to amatører begynner fra skrætsj. Dere vil ta del i våre historier og erfaringer, og mange vil garantert ha opplevd de samme problemene vi støter på.


Har du noen spørsmål så skal vi prøve å svare så godt som mulig i kommentarfeltet under.


PS! I morgen  kommer første feltrapport fra det første nightgamet der vi virkelige fokuserte på teknikker og metoder innen skjekking. Så følg med!

Kadlige og Dragonfly

2 kommentarer:

  1. Hey!

    Dette ser ut som en spennende blogg med bra potensiale. Minner meg om da Hjerterknekt og jeg selv begynte for noen år siden. Takker for bra omtale. :-) Gleder meg til å følge med mer her.

    Klas
    Genuine Connections

    SvarSlett