tirsdag 21. desember 2010

Feltrapport første nightgame

Feltrapport. 18.12.2010 ( nightgame)

Venue: xxxx
Wings: Dragonfly
Outfit: mørk slimfit diesel olabukse, med rød rutete skjort med hvit t-skjorte under. Hadde adventsbart.
Kveldens mål: åpne med mange jenter. Oppsøke øyekontakt. Være leken, prøve på boppe leken. Inlemme mye fysisk berøring.


Åpnet med veldig mange jenter. Prøvde en god del med boppe leken. Og mange klassiske åpnere som:
« Hei. Deg har jeg ikke hilst på ennå. Kadlige heter jeg»
« Hei. Har du det gøy i kveld»? osv

Få gikk på boppe leken, men ok icebreaker. Ble til tider noe humor i det.
Den klassiske åpneren fungere alltid bra, men kan fort bli lite humor i det. .

Drag og jeg jobbet en del sammen. Åpnet med mange sammen og fikk mange positive reaksjoner. Lett å åpne med en wing. Men da begge skal prøve å imponere samme dama ble det fort at det ble en vennesamtale og alt falt ut.

Her kommer to eksempler der jeg følte jeg gjorde mye rett:
Eks på en interaksjon med HB7 ( har tidligere hilst på HB): Fikk først øyekontakt og fuckeys av hun, gjengjeldte det. Etter litt gikk jeg bort og åpnet.
Kad: «Hei. Deg er det lenge siden jeg har sett»
HB: « Heiii. Ja det er virkelig lenge siden, hyggelig å se deg»
Kad:» Sist jeg hilste på var her for 4 år siden, spurte deg da om du hadde type»
Hb:» hehe stemmer det»
Kad:» Hvordan er det nå, har du forsatt type?»
HB:» ja er sammen med han samme fyren som sist»
Kad: « Du har jo alltid type, aldri singel du»
HB:» Hehe.. nei,tør ikke å være singel, men du må vasse i damer» Er det noen pene jenter her da?»

Samtalen forsatte ei god stund og fikk veldig bra øyekontakt, holdt den lenge, sto forholdsvis tett og la alltid inn små berøringer Selv om jeg visste hun hadde type var jeg forsatt leken og kino eskalerte.. Fikk etterhvert en god del berøringer tilbake. Plutselig fikk hun isbiten klønete mellom tenna så den nesten falt ut av munnen.

HB» Unnskyld, det der var virkelig ikke meningen. Nå var jeg usjarmerende» ( rødmet)
Kad: « synes det var søtt jeg, hadde kysset deg om du var singel»
HB:» hehehe. Det ville du virkelig ikke gjort» ( så meg dypt inn i øyene og strøk meg nedover ryggen).

Her kunne jeg gått for kissclose, men fordi typen sto 5 meter unna valgt jeg å holde tilbake.

Viktigste her var at jeg åpnet, holdt øyekontakten og kino eskalerte med en intern humor vi fant sammen. Hadde hun vært singel, hadde det endt i kissclose. Bankers.

Fikk på slutten øyekontakt med ei på andre siden av baren. Hun var ikke særlig pen, men all trening er god trening så holdt øyekontakt med hun lenge og smilte.

Etter ei lita stund kom hun og 2 venniner bort. ( Her var heldigvis ene vennina pen og fattet raskt target mitt)

HB:» Tror jeg så deg på xxxx er om dagen.
Kad:» Ja det kan godt stemme»

Fikk en god samtale.Holdt her litt tilbake, hun mindre fine snakket klart mest, men jeg hadde allerede funnet target mitt i venninegjengen så ga hun mange blikk og noen små uskyldige berøinger. Endte med at jeg inviterte dem på nach og de var super gira. For at ikke venninene skulle miste intresse og ta med seg target mitt, delte jeg oppmerskomheten på alle tre. Snakket like mye med alle tre, men ga alltid target mitt noen flere blikk og små berøringer.

Da vi kom på nachet satte jeg meg på en stol og target satte seg på en stol litt siden av.

Rekte ut hånda og dro hun på fanget. Hun kom med en gang.

Etter ei lita stund på fanget ( ventet litt for ikke virke desp) eksalerte jeg:
Kad: Hvisket hun i øre : «kom så går vi»
HB: « smilte og ble med»

Endte på soverommet og ble umiddelbart roting. Ble stadig forstyrra så HB ble veldig skeptisk til å gjøre noe mer. Ringte DragonFly som hadde kommet på nachet og ga telefon rett til HB. Han visste hva som var på ferde:

Drag.» Slapp helt av, jeg skal sørge for at ingen kommer inn på soverommet»
HB.» Da lover du det?»
Drag». Jeg lover. Kos dere» ( creds Drag for god wingman og for å virke veldig rolig og selvsikker i telefon. Hun ble umiddelbart roet ned)

Det hele endte med blows, fingring, slikking og noen forsøk på å knulle hun. Men hun var veldig trang og jeg sleit litt med å få skikkelig harding så klarte ikke å plugge.

Konklusjon: Lærte mer kvelden her om sjekking enn jeg har gjort så langt i livet. Var flink til å åpne med mange jenter. Dragonfly telte seg fram til 28 jenter han åpnet eller ble åpnet av, tipper jeg lå på noe av det samme selv. Det viktigste er bare å åpne, være hyggelig og smile! Den største a-ha jeg fikk er hvor mye små fysiske berøringer betyr. Det er helt vesentlig, og du merker raskt om jentene er gira ved at de berører tilbake. Er i mange situasjoner for dårlig på eksalering videre, blir fort for lite humor og lekenhet i det. Kan bli for seriøs samtale og det hele går ut.

Må også bli flinkere med å close, enten kiss close eller kontakt close. Hvis man aldri closer kan dama miste interessen og selv om hun er kjempe gira kan det ende med at begge går hjem tomhendt.
Unge jenter ( 92-91 og til dels 90 modeller) fungerer dårlig med « seriøs» samtale, må være mer leken og få mer humør i det. Eldre jenter fungere det bedre med en «vanlig» samtale, men bør også der implentere mer humor og lekenhet.

Det som helt klart fungere veldig bra er god øyekontakt, smile, og tidlig legge inn små uskyldige fysiske berøinger.

Variere mer mellom indirekte og direkte sjekking. Ofte tørre å være mer direkte i sjekkinga spesielt etter en liten interaksjon.

Som wings må man være flink til å plukke ut ei dame hver hvis man åpner sammen, begge kan hilse, så ene ta over og bør være bestemt på forhånd hvem som skal få dama. Bra å ha en god wingman å gå ut med.

Alt i alt en bra kveld. Jobbet meget bra og forsetter det sånn blir det mye bra damer etterhvert. Dragonfly og jeg fikk en kommentar av en kompis:» Hver gang jeg ser dere to, snakker dere med ei dame og det er jo alltid damer rundt dere!!». Så vi må ha gjort noe riktig.

Hva tror dere? Har konklusjonen noe for seg? Kom med tips i kommentarfeltet om gamet, råd og hvordan vi kan skrive artikler. Og ikke minst, kom med spørsmål hvis det er noe du lurer på. Husk vi er helt fersk i gamet.

Kadlige


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar