mandag 24. januar 2011

Feltrapport. En ny opplevelse!!

Venue: 
Wings: Ingen
Outfit: Mørk jeans, skjorte og kjede

På lørdag var jeg ut på et nytt nightgame og jeg gjorde noe jeg aldri har gjort før, dro ut klink edru og alene! Trist vil sikkert mange si, og noe jeg aldri ville gjort selv for 1,5 måned siden. Er det noe du lære av så er å være alene og edru på byen ,du får pushet comfortsona , jobbet med gamet og de sosiale ferdighetene dine enormt bra.





På vei ned til byen tok jeg en liten pep talk med dragonfly på telefonen og fikk bygget litt state.  Skulle det her bli en bra kveld så måtte jeg begynne å snakke med folk med engang og sosialisere meg. Køen inn på utestedet er en genial plass å få kontakt med ny mennesker og de fleste er ganske pratsyke. 

Bak meg i køen kom det HB 7 og jeg åpnet:
Kad: "Hei. Hvem er du?"
HB7: "Hei. Mari. Og hvem er du?"
Kad:" Hei. Kadlige heter jeg. Hyggelig å møte deg Mari."

Plutselig dukket venninnen opp, en Hb6 og var gira på å snakke. Vi hadde en ganske normal samtale alle 3 og jeg diskvalifiserte meg selv med å si at jeg var her alene og hadde ingen venner. De var på besøk til noen venninner  så de trengte noen nye venner i byen. Forsatte med å si at jeg adopterte de som mine ny venner og at vi fikk henge da vi kom inn. De var åpnebart gira og hadde nesten en kamp seg i mellom om å få oppmerksomheten min.



Da vi endelig kom igjennom køen og skulle betale sto det en eldre fyr og surret med betalingen.
Kad." Er du nordlending?"
Mann:" Nei jeg er islending."
Kad: " Det er jo nesten det samme, er ikke så stor forskjell på nordlendinger og islendinger.
Mann:" Nei det er sant. Jeg skal betale for han der å jeg."
Pang gratis inngang :)

Vel inne traff jeg på noen kjent folk, jeg hilste på både gutter og noen jenter. Alt hjalp på for å bygge mer state. Etter en stund traff jeg på Hb6 fra køen og etter et veddemål om få kontakt med bartenderen først, som jeg vant, måtte hun spandere drink. (Jeg hadde bil på byen så jeg bare små sippa litt til drinken). Vi satte oss ned på et bord sammen med flere venninner av hun og jeg tok hele runden med å hilste på alle med å si: Kadlige heter jeg og smilte. Fikk automatisk høy DHV av dette og flere av venninnene begynte å snakke med meg og gi meg komplimenter på hvor kjekk jeg var.

Plutselig kom HB7 fra køen og blengte seg i mellom meg og HB6,så vi satt 3 stykk på 2 stoler. Er var det ON.
Kjørte på med kino og da HB6 snakket litt med noen andre så jeg muligheten til å isolere HB7.
Kad: " Kom, jeg må vise deg noe"  tok tak i hånden hennes og gikk.
HB:" Hehe.. ok"
Kad: " Siden du er min ny venn" (  og bare ga hun telefonen)
HB smilte lurt og skrev inn nr sitt. Nr close done. Nå kom ei venninne hun ikke hadde snakket med på lenge så da gikk jeg fra settet for ikke miste DHV og ikke virke needy.


Ved baren så jeg ei HB7 snakke med to andre jenter så jeg gikk bort å åpnet:
Kad:" Hei. Har du det gøy"
HB: " Hei. Ja,jeg har det kjempe gøy"
Hun lyste opp da jeg åpnet, ga meg flere IOI`s og sluttet å snakke med de to andre jentene med engang, så var bare å smi mens hjernet var varmt.
Kad:" Kom jeg må vise deg noe" Med engang jeg hadde isolert, gikk jeg for kysset.
HB:" Det var litt tidlig, vi kjenner hverandre ikke engang"
Burn!!  Kalibrerte situasjonen med å begynne å snakke om "normale" ting igjen. Merket at hun forsatt var gira, fikk mye kino tilbake og etter litt spurte hun om vi skulle finne noen sitteplasser.
Nice, hun tok initiativ.

Etter vi satt oss ned, litt snikk snakk og flere IOI`s senere jeg gikk inn på nytt for kysset. Men nå stoppet jeg rett før og sjekket reaksjonen, hun var forsatt ikke helt med så jeg trakk meg unna og fulgte opp:
Kad: " Men ikke tro det blir noe på deg. Du tenker jo bare på en ting"
HB: " Haha.. Det gjør jeg ikke" (flaut utrykk)
Begynte nå å plukke ut gutter til hun og sa hun måtte prøve seg.
Kad:" Han med capsen der var ganske kjekk da"
HB:" Nei egentlig ikke. Synes du er kjekk jeg"
Nå gikk hun inn for kysset og kysset meg.
Trakk meg unna etter noen sekund, hun ville ha mer så jeg ga kinnet til.
Gikk for nr og fikk det. Sa jeg måtte stikke, på nytt makeout, trekte meg nå ennå raskere og ga kinnet til. Nå ble hun veldig needy og maste på at jeg ikke måtte gå, prøvde seg med at hun ble sur hvis jeg gikk. Så nå fikk jeg bare større grunn til å gå.


Etter at jeg hadde kommet meg bort fra hun needy var staten rimelig høy. Fikk øye på ei HB7. 
Kad:" Hei. Har du det gøy?"
HB:" Ja, men har mistet venninnene mine"
Kad:" Jeg har ingen venner jeg" 
HB:" Hehe..Da får vi henge sammen da"
Kad:" Kom så går vi ut en tur"
Tenkte å gå for kissclose med engang, men backet ut. Endte med at jeg lærte hun klappeleken i stedet, hun var skikkelig dårlig, så ble mye push pull. Da hun endelig klarte leken premierte jeg med en stor klem.  Gikk for nr med å si at hun var min nye venn og vi måtte holde kontakten. Nr close done.

 I mens jeg drev å lærte hun klappeleken kom ei annen jente jeg hadde avtalt date med dagen etter, hun så alt dette så jeg var sikker på at jeg hadde forspilt mine sjanser der. Men fikk faktisk høyere DHV og hun ble bare ennå mer gira.

Fikk også nr av ei jente til, hun var pen å se på, men ikke like kul å henge med. Tok nr her bare for å sjekke interessen.
Siden jeg skulle tidlig opp dagen etter så dro jeg hjem rundt klokken 2. Hadde da vært ute i halv annen time. Fikk flere nr på halvannen time enn har jeg gjort i hele 2010. Og for bra opplevelse det ble å dra ut edru og alene. Jeg hadde det faktisk veldig gøy. Etter byturen har jeg fulgt opp et par av nr. Så nå går det i en ny date hver dag ;)

På onsdag stikker jeg til Trondheim for å besøke Dragonfly. Det kommer til å bli vilt og det blir noen intensive sjekkedager. Følg med folkens.


Kadlige

2 kommentarer:

  1. Går gjennom bloggen deres, er vanvittig morsomt lesning!

    SvarSlett