tirsdag 11. januar 2011

Selvutvikling

Hei players.

Så langt har vi delt mange av våre erfaringer når det gjelder nightgame. Grunnen til at vi begynte å studere Pickup handler ikke om at vi har lyst til å plukke opp flest mulig jenter på utesteder, men skape det livet vi selv ønsker. Vi må utvikle oss på de fleste sosiale områder.


For å bli flink rundt jenter fungerer det ikke å bruke noen teknikker de gangene man er ute på byen, de sosiale ferdighetene må jobbes med hele tiden. Å lese masse litteratur fra erfarne "sjekkere" er bra for å bygge opp kunnskap, men skal en bli flink må man skaffe seg erfaring og utvikle seg selv.



Siden jeg begynte å studere Pickup i midten av desember har jeg prøvd å utvikle meg selv hver dag. En av de første utfordringene jeg begynte å jobbe med var øyekontakt. Bare det å se familie og venner mer i øynene når jeg snakket med de var en utfordring i starten. Etter en måned har jeg ingen problemer med å holde øyekontakten med ei fremmed jente når jeg snakker med hun, og jeg merker STOR forskjell på feedbacken fra jenter nå og da. 

En annen ting jeg har jobbet med er når jeg går på gata, kjøpesenter o.l. er å søke øyekontakt med alle jeg møter. Ser de tilbake smiler jeg og gir et lite nikk, eventuelt et hei. I starten fikk jeg bare hjertebank hvis jeg møte blikket til ei pen jente og jeg prøvde å gi fra meg et smil.
 Det er spennende å se hvor få det er som egentlig tør å møte blikket til en fremmed å smile.  Et litt moro eksempel var fra butikken med dragonfly. Vi møtte på en HB8, jeg søkte øyekontakt, fikk litt usikker øyekontakt tilbake så jeg smilte. Følte jeg fikk elendig respons på dette og tenkte at hun ikke var interessert i det hele tatt. Drag kom bak meg og prøvde å søke øyekontakt, men da var HB i gang med å scanne meg bakfra ( blikket fra hodet,ned og opp igjen). Dette har jeg opplevd flere ganger siden. Så får du øyekontakt med ei jente, hun viker blikket og ikke smiler tilbake er det mest sannsynlig at hun er usikker. I forbifarten synes hun egentlig at du hunk ;) 

Klas fra genuine connections utfordret meg til å snakke med fem fremmede mennesker hver dag i januar for å bli flink til å smaltalke. På grunn av det jeg driver med til vanlig har jeg ikke klart fem fremmede hver dag, men jeg har snakket med fremmede hver dag. Og jeg merker rask progresjon, det er lettere å finne temaer å snakke om, og det er f.eks ikke noe big deal å snakke om taco med ei middelaldrene dame lenger.





Å åpne aktuelle fremmede jenter synes jeg forsatt er vanskelig, hjerte dunker, jeg blir nervøs og hodet sier: IKKE GJØR DET. Men etter et par måneder til med trening og pushing av comfortsonen håper jeg også dette skal gå lettere. I dag var jeg en tur på skola og jeg hadde lovet dragonfly å snakke med 2 fremmede jenter. Jeg klarte det, men hjertet dunket vilt og jeg var skikkelig nervøs. Merker at det er et stykke fram til å tørre å gå for nrclose med fremmede jenter på dagtid.

Drag og jeg har også jobbet en del med nettgaming. Og spørsmålsleken til Hunkalicious er genial. Teamet sex kommer raskt opp og de to gangene jeg har prøvd har endt i uformelle dater.  
Går samtalen bra er det lett å si: " Du er kulere enn jeg trodde, vi to, date engang? " Hun blir " tvingt" til å svare og har spørsmålsleken gått bra er det stor sjanse for at hun sier ja.

Så til alle dere late som bare leser bloggen her for moro skyld, pell dere ut å begynn å tren. Dere vil ikke angre på det.

Kommentar? Har dere prøvd spørsmålsleken?


Kadlige



4 kommentarer:

  1. Har først lest gjennom bloggen deres i dag. Er motiverende å lese ettersom jeg selv er nokså fersk med dette. Skal spenne meg selv i ræven og komme meg ut å sjekke imorgen. :)

    Keep up the good work!

    -tb

    SvarSlett
  2. Det er artig å høre! Ingen grunn til å vente med å komme seg ut og utvikle seg selv! Lykke til! :)

    Dragonfly

    SvarSlett
  3. Spørsmåls leken er det den der du skal få henne til å lyve?

    SvarSlett